Gå til innhold

final fantasy 7

Anbefalte innlegg

hei.. noen som har spillt igjennom pc versonen av dette spillet..

er det noe bra?

kunne noen finne en demo til meg, veit det finnes men du må enten betale eller poste masse tull for og downloade... :)

har filmen final fantasy 7 - advent children noen sammenheng?

Endret av akema2212
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7666539[/snapback]

Filmen Advent Children er fortsettelsen etter spillet. Det finnes fulle versjoner av spillet til pc på mange sider. Men det er vel mindre "lovlige" versjoner :whistle:

Om du skulle ha fått tak i hele spillet, så følg godt med på historien, før det er en av de beste spillene jeg har spilt. Historien er helt :thumbup: Aldri spilt noe så bra før. Synd at grafikken er dårlig, men dem lager en remake som kommer til PS3, og grafikken er SMUUD der ;)..

Her kan du se hvordan film kvaliteten blir i spillet. Selve spill grafikken er enda litt usikkert tror jeg.

Lenke til kommentar

Tviler egentlig på at de snakker sant. Nå har de melket Final Fantasy VII en del nå og hele verden skriker etter en remake. Også skal de lissom ikke lage det? Det hadde vært særdeles dårlig markedsføring. Dersom de ikke jobber med det i skrivende stund, håper jeg de eventuelt vil vente til teknologien er enda bedre enn det den er nå. En remake har villet solgt helt utrolig mye og de kan vel ikke se bort fra det vel?

Lenke til kommentar
hei.. noen som har spillt igjennom pc versonen av dette spillet..

er det noe bra?

kunne noen finne en demo til meg, veit det finnes men du må enten betale eller poste masse tull for og downloade... :)

7666539[/snapback]

FF7 er det absolutt beste spillet jeg har spillt. PC versjonen er vel ganske identisk med PSX versjonen.

Advent Children er en av fire spinnoffs fra spillet, som man forsåvidt ikke vil forstå så veldig mye av uten å ha spillt spillet.

De andre spinnoffsene er:

-Before Crisis, som er et mobil spill til en japansk mobil (må bare håpe at denne kommer til den vestlige verden). Dette spillet mener jeg er fra Shinras point of view. Og som navnet tilsier er handlingen før FF7.

-Crisis Core er til PSP. Vi vet ikke så mye om denne, men jeg mener at man spiller Zack.

-Den siste er Dirge of Cerberus som er til PS2. Dette er en shooter med Vincent i hovedrollen. Eneste som kan gjøre dette spillet verd å spille er storyen og cinematic videoene. Gameplayet holder typisk console standard. Ganske boring mao.

Lenke til kommentar
Tviler egentlig på at de snakker sant. Nå har de melket Final Fantasy VII en del nå og hele verden skriker etter en remake. Også skal de lissom ikke lage det? Det hadde vært særdeles dårlig markedsføring. Dersom de ikke jobber med det i skrivende stund, håper jeg de eventuelt vil vente til teknologien er enda bedre enn det den er nå. En remake har villet solgt helt utrolig mye og de kan vel ikke se bort fra det vel?

Enig der.. de gir ut remakes i hutt og pine nu uansett og spin-offs.

Nå ser square-enix sin nye strategi ut til å være gi ut mest mulig crap for å tjene mest penger, så jeg tviler sterkt på at vi ikke får se en remake engang.

Håper for min del de lager en av ff8 også :p

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...