Svinat Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 margin: 0 auto; I css. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Du har en bra første start her! Positivt: Bra at du begrenser antall farger du bruker. Bruk av CSS til dine designelementer er veien å gå, bra! Det ser generelt greit ut. Noen ting du kan jobbe med: 1. Prøv å lære deg table-less design. A list apart's tableless design guide. 2. I alle typer listinger (menyer o.l.) prøv å ta i bruk liste-formen (<ul><li> etc..) en fin guide her: Listmatic css listeguide 3. Vil anbefale deg å bruke doctype html 4.01 strict. Ingen grunn å bruke transitional på et nytt nettsted. html 4.01 strict documentation. Dokumentasjonen kan være litt tung, men absolutt verd tiden å sette seg inn i. 4. Unngå <center> tagen. Bruk css i stedet. Bare noen småting fra meg, lykke til videre med din web-utvikling! 7699343[/snapback] Hør på denne karen Takk har neste lest alle poster her på hw under kategorien > Web-design, HTML og CSS. og brukt lang tid på siden.. grunnen til at det ikke er feil, er vell pga validatoren? (er faktisk derfor det står det på siden) om dere leter litt i forumet, så ser dere kanskje en gammel post der jeg spør hvorfor designet ikke blir slik jeg vil ha det. jo pga alle feilene. og en hyggelig kar sa at jeg burde rette alle de,og da ville få et bedre resultat ! har lagt en del tid inn i siden, så at dere påstår at det er copy/past er mild sakt , ja lattelig. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Slapp av, det er kun én som har påstått det, og vedkommende har nok uka si nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå