Joseph_G Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei! søkte litt, og fant ingenting som handlet om star craft og hamachi ( i samme tråd ) så tenkte jeg kunne starte en jeg :!: så, hvis noen har star craft broodwars og er lei av å spille mot maskina, bli med da vel, jeg tenkte på å samle noen folk til å bli med å spille starcraft nå og da=) kort om hamachi; det er et genialt program som lager et virtuelt nettverk, så det virker som om du sitter på LAN med de folka du spiller med:) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hadde vært artig å plukke opp Starcraft igjen. Jeg ble aldri noe god, men å spille litt hadde ikke vært å forakte. Men har litt mye å gjøre dette halvåret så man får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 spiller gjerne jeg. kan jeg annta at det er snakk om å spille på map av nyere dato? LT osv. er uaktuellt for meg å spille Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) vel jeg tenkte det hadde vært gøy å finne tilbake starcraft, og jeg har alltid vært "den dårligste" hehe:p men, jeg klarer vel noe,men dropp msn'n igjen i PM så legger jeg dere til så kan vi jo spille litt=) edit:jeg og har egentlig mye å gjøre halvåret her, med tanke på at jeg skal søke på vidr gående neste år, så må forbedre karakterer VIRKELIG MYE, meeen, jeg har vel alltids tid til å spille starcraft et par timer nå og da:) Endret 9. januar 2007 av bublegirl Lenke til kommentar
Legion Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 nja, jeg liker anonymiteten min for mye til at jeg gir ut msn addn, men det blir nok en løsning på det legger ved link til leaguemaps som spilles nå http://z32.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=6481 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå