scirocco Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har en trådløst mus som fulgte med et logitech cordless desktop optical tastatur. Mens jeg satt og surfet sluttet plutselig musa og virke. Har prøvd å restarte flere ganger. Kjører winXP, men for å skjekke at det ikke var noe driverproblemer prøvde jeg også å starte i win98SE. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Du kan jo lese her. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Hmmm, gjorde som det ble sagt i tråden. Nappet ut usb kabelen, startet pcen på nytt igjen og koblet inn usb kabelen tilbake når win var startet opp. Deretter trykket jeg på connect knappen først på mottakeren så på musen. Dette funket faktisk. Takk for hjelpen i alle fall. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 jeg hadde samme problemm for en liten tid tilbake, først slutta scrollen å virke, så begynte pekeren å hakke, så sluttet musen å virke... SÅ, var det jeg kom på at en trødløs mus..faktisk bruker BATTERI!!! så der satt jeg med skrekken for at kansje det trødløse tastaturet også gikk på batteri.. vet du hva jeg fann ut?? Jo, det skal jeg si deg.. at det trødløse tastaturet faktisk bruker BATTERIER... heldigvis, ble det med skrekken.. iallefall denne gangen.. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har en Logitech Mouseman opti som sideknappen sluttet å virke, dette igjentok seg flere ganger. til slutt innstalerte jeg driveren til Intellipoint og det virker som bare f***. Bruker dem den dag i dag :smile: Kan være noe feil med driverene til Logitech Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 19:14, skrev Hjelper'n:jeg hadde samme problemm for en liten tid tilbake, først slutta scrollen å virke, så begynte pekeren å hakke, så sluttet musen å virke...SÅ, var det jeg kom på at en trødløs mus..faktisk bruker BATTERI!!! så der satt jeg med skrekken for at kansje det trødløse tastaturet også gikk på batteri.. vet du hva jeg fann ut?? Jo, det skal jeg si deg.. at det trødløse tastaturet faktisk bruker BATTERIER... heldigvis, ble det med skrekken.. iallefall denne gangen.. hehe, ville jo vært sinnsykt kjipt om den trådløse tastaturet og musen hadde en strømkabel til å koble i veggen. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå