inaktiv000 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei, jeg har tenkt å kjøpe Logitech diNovo Edge. Da tror jeg også jeg går for en mus i samme slengen, som bør ha Bluetooth. Har ikke funnet noen modeller fra Logitech, men hvis det finnes er jeg takknemlig for hint. Finnes det noen andre som produserer bra mus? Er Microsoft sin (8000 eller noe) bra? Lenke til kommentar
deer Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 "Sliter" med det samme selv... vil gjerne ha Logitech (gode erfaringer tidligere), men liker ikke V270 noe særlig: Kunne tenkt meg en med knapper på siden for frem/tilbake i browser... og til max (helst en del mindre enn) 500,- inkludert frakt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Har kjøpt en Microsoft Wireless Notebook Presenter Mouse 8000 for en organisasjon jeg er med i. Scrollehjulet på den er så godt som ubrukelig, og jeg håper virkelig ikke den store utgaven har tilsvarende. Isåfall er Microsoft uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå