Anders Moen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Noen som kan gi respons på hjemmesida mi? Link: http://www.andersmoen.hotserv.dk Ikke tenk på at noe av det er på engelsk. Begynte med den som engelsk, men skal være på norsk til slutt! vedder på at jeg får mye dårlig .p Endret 7. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skal vi se. Et viktig stikkord; Luft! Det ble litt trangt mellom ting. Eksempler: - Luft i menyknappene. Veldig trangt mellom dem og der hovedinnholdet skal være. - Luft i hovedinnholdet. - Mer gjennomgående streker? Det ser ut som du har en slags blanding av photoshop-streker og CSS-genererte 'borders'. - Drop shadow på sidene av hovedboksen er litt kraftig. Prøv å tone den litt mer ned. - Alt over litt mangel på farger. Hva med å blande inn den grønnfargen du har gående i headeren noen steder på resten av sida? Evt. eksperimentere litt med forskjellige fonter. - Prøv å få inn litt tekst for å se tekstflyten. Er lettere å få en oversikt sjøl da, slik at du kan se feil lettere . PS: Copyright på norske sider er overflødig. Alle norske 'åndsverk' er automatisk beskyttet av åndsverkloven. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg setter på copyright uansett jeg .p Men den grønnfargen, hvor skal jeg sette den inn? Jeg tenkte litt, men jeg finner ikke helt ut hvor i så fall. Skjønner ikke helt hva du mener med en blanding CSS-streker og Photoshop streker. Er det det mellom poll og innholdet? For der vil jo borderen ikke gå helt ned hvis jeg bare har på innhold, kanskje jeg skal sette en <div> i mellom de to med en strek ned, f. eks et bilde. Men mer luft i menyknappene...da må jeg jobbe med de supre bakgrunnsbildene igjen xP gjøre de mindre regner jeg med. Edit; nå har jeg gjort noe med skyggene på sidene og jeg har lagt på noen tulle nyheter på nyhetssiden (nyhetssiden er her Endret 7. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Laget et lite bilde til deg for å lettere vise hva jeg mener . Håper det klargjør ting litt . Bildet. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Det ble veldig mye lettere å skjønne nå. Da skal jeg begynne å kode på nytt (med det samme designet), bare at med de nye tingene. Gir link til det nye når det er klart. Ikke ta bort bildet fra sida di så jeg ikke får sett på det mer da ^^ Endret 7. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Eg likte ikkje headeren så veldig mykje... Litt for hakkete, på ein måte. Elles så syns eg det vart litt fargelaust. Elles er det vel heilt greitt, men eg syns kanskje det vart litt keisamt. Lukke til! EDIT: Den horisontale hover-menyen var jo fin. Endret 7. januar 2007 av Fjott Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Ok, nå har jeg fått gjort litt på den. Håper den har blitt bedre nå ^^ Linken er her prøvekanin, jeg ser ut ifra bildet du ga link til at du spiller CS? Legg meg til på Steam friends Brukernavnet mitt er andersdude Endret 7. januar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå