Kris_TheLord Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg skal montere vannkjøling. Men jeg vet ikke hvilken vannpumpe jeg skal kjøpe. Så hvilken vannpumpe bør jeg velge? Den bør gi god ytelse og være veeeldig stille. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Eheim 1048 er vel det sikreste og beste alternativet i forhold til ytelse. Prisen synes jeg burde vært satt ned, men siden folk fortsetter å kjøpe til den nåværende høye prisen er det jo ikke så rart. Men glemte at du sa stille. Mener du burde klare å leve med støyen pumpen produserer, det er selvfølgelig litt, men inni en vanntank vil det knapt bli hørbart :smile: _________________ Mvh, LasseAndreK ________________________ Old menn declears war, young men fight them - Herbert C. Hoover [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-11-25 19:31 ] Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Den pumpa bråker ikke mya altså! Hører den ikke jeg.. Det er kun hvis det er luft i systemet ditt.. noe som det egentlig ikke skal være.. Jeg brukte en sånn hjemmemekka vanntank..får å teste ut ..utenfor kabinettet.. hørte ikke at det gikk engang.. kun at det surkla litt i vannet fra radiatoren noen ganger.. ikke noe mer.. Eheim 1048 er en bra og stillegående pumpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå