Stoop kid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Er vel det samme som de fleste andre har sagt: - Støvsuging, vasking, og skifting av sengetøy er noe dritt, men når man får utslett av det er det på tide å dra opp ermene. -McDonalds 150-200 ganger på 10 måneder gir deg en ekstremt ekkel ettersmak i munnen, som selv sitter igjen etter heftige omganger med tannbørsten. - Det er vanskelig å finne fram til enkelte viktige papirer når hele leiligheten er dekket av dem. - Ha alltid minst en firepakning av toalettpapir liggende i gangen, på et annet sted enn toalettet. Holder man ikke tellinga går det plutselig tomt, og da er det greit å ha backup. - Strømregningen skal betales, ellers skrus strømmen av. - Jeg klarer meg faktisk helt greit på egenhånd, selv om det ikke alltid føles sånn. - Selv om jeg er glad i mamma og setter pris på alt husarbeidet hun gjorde da jeg bodde hjemme, er frihetsfølelsen HELT SINNSYKT DIGG. Alt jeg kom på i farta. Endret 14. september 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Autotrekk på ALLE faste regninger dagen etter lønn; inkl. internett og mobil! Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 - Plastbestikk og papptalerkener er en genial oppfinnelse - Rot samler seg utrolig fort opp - Ha bare det mest nødvendige i kjøleskapet (øl, smør, syltetøy og diverse pålegg som ikke mugler) - Grøt kan ikke langtidslagres - Vasking er gørr kjedelig Ellers klarer jeg meg ganske bra alene mener jeg! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 At å komme hjem til jul og få skikkelig mat er awesome. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 -Jeg har lært at Shell er veldig bra, hvertfall døgnåpen og masse god mat. -Ikke kjøp for mye i kantina. -Jeg har lært hvordan man lager mat. -oppvasken kan være lur å ta. -ikke gjem oppvask som du skal ta senere på plasser du glemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå