humancoreiii Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hey, tenkte på å kjøpe den nye lg telefonen når den kommer, men den bruker CMDA 800MHz, CDMA 1900MHz vil den funke i norge? :S Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 CMDA er Korea og USAs svar på UMTS så dekning tror jeg du kan se langt etter. Generelt er kjøp av telefoner utenfor EU en dårlig idé pga forskjellige standarder og garanti. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Den vil fungere når ICE åpner netter sitt for mobiltelefoni. Såvidt meg bekjent, bruker dem CDMA 2000. Mener at det skal fungere, men ikke skyt meg hvis jeg tar feil Endret 7. januar 2007 av kvakkster Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 crap, selvsagt. hvorfor skal det være så jævli vanskelig å få tak i de bra telefonene i norge?? damn asså... ENDELIG en fet wm5 telefon, men greit kamera og masse bra specs.. men NEIDA, norge får den ikke Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) CMDA er Korea og USAs svar på UMTS 7665677[/snapback] CDMA er ikke "bredbånd". Den naturlige sammenligningen er GSM. Tror du tenker på W-CDMA. Uansett, dekning blir det nok dårlig med ja. Hvilken telefon var det snakk om? HTC har jo masse WM5 telefoner de? Endret 8. januar 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den vil fungere når ICE åpner netter sitt for mobiltelefoni. Såvidt meg bekjent, bruker dem CDMA 2000. Mener at det skal fungere, men ikke skyt meg hvis jeg tar feil 7666285[/snapback] *pang, du er død!* Nei, ICE bruker nok ikke CDMA 2000, de bruker riktignok CDMA-teknologien, men på 450MHz-båndet, som er en helt annen frekvens enn de den nevnte telefonen støtter, nemlig 800 og 1900... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 CDMA er ikke "bredbånd". Den naturlige sammenligningen er GSM. Tror du tenker på W-CDMA.Ja. Goldeneye: Selv om telefonen ikke vil fungerer hadde det vært fint om du kunne linket til modellen så vi andre kunne sett. Enhver modell noen ønsker å kjøpe fra utlandet er som regel verdt en titt. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Sure thing her er det snakk om LG KC8100 som blir lansert nå iløpet av første kvartal. Det er en liten, bra wm5 mobile/pda helt perfekt etter det jeg ønsker. det nærmeste modellen jeg har funnet til denne blir vel O2 XDA Stealth som forsåvlidt er en grei telefon. men ikke fullt så kraftig. linket oxo til to forskjellige bra sider Endret 8. januar 2007 av Goldeneye Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 WM5, miniSD I/O, QVGA-skjerm på 2.4", 520MHz prosessor og WLAN, imponerende. Noe liten var det imidlertid ikke; 171ccm er større enn HTC TyTN (mye pga tykkelsen på nesten 2.8cm). O2 XDA Stealth var derimot veldig lekker og hadde det meste utenom EDGE og 3G. Den fungerer også fint i Norge (må selvfølgelig fjerne branding først). Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) ser nok ut som det blir O2'en da, eller kanskje Denne I-teq Bond, den så jo også litt lovende ut, med tv antenne og greier hehe Endret 8. januar 2007 av Goldeneye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå