Gå til innhold

til alle dere med et 9700pro kort

Goodall

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bare lurer på om dere begynner å bli fornøyd med drivere og slikt, har fulgt med litt på forumet her og fått med at folk har hatt litt problemer her og der.

Så spørsmålet er rett og slett om dere som har det er fornøyde, og det håper jeg dere er for nå har jeg bestilt et selv :grin:

TAKKER FOR ALLE SOM KOMMER MED SINE ERFARINGER OG TIPS SOM GJØR AT KORTET FUNKER BEST MULIG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempefornøyd. 8 x AGP - Core 324 MHz, Memory 310 MHz. Nå som jeg har prøvd ut nyere drivere (directX 9.0 Beta) er dette det råeste jeg har sett!

Men jeg er ikke helt i havn enda. Har fortsatt noen småproblemer med smårykking som kommer av og til (er veldig kresen, og alt må flyte 100% før jeg er fornøyd).

Har testet diverse tilleggsprogrammer som Radeonator uten at dette har løst rykkeploblemet (VSync på).

Jeg har feil på RAM'en. Denne blir snart skiftet ut, så er jeg heldig, er alt i orden da (hvis jeg har flaks)!

Lenke til kommentar

Stuttering problemet kan komme av programmer som kjøres i bakgrunnen, noe Radeon 9700 er ganske følsom på. Bruk derfor task manger for å lukke programmer som du ikke trenger å ha i bakgrunnen når du skal spille.

Har man forsatt problemer kan man bruke et program som heter 3D-Analyze, den fjerner stuttering på bekostning av ytelsen.

http://www.tommti-systems.de/main-Dateien/files.html

ATI er selvfølgelig klar over problemet og det vil nok bli fikset med ny driver release i fremtiden.

[ Denne Melding var redigert av: MistaPi på 2002-11-26 13:38 ]

Lenke til kommentar

Jaja jeg trodde det var flere som hadde kortet og ville komme med sine erfaringer og tips, men men

hilken konklusjon skal man trekke ut av dette? er vel 50% sjanse for at jeg blir fornøyd da! håper jeg blir det, skal i hvertfall si i fra hvilken erfaring jeg får om mitt kort, håper jeg får det før helgen :grin:

Takker alle som har svart og håper flere kommer med erfaringer og tips

er liksom litt greit å få noen reale faktaer sånn at man vet litt hva man kan gjøre hvis det skulle bli problemer o.l :smile: :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...