Goodall Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei Jeg bare lurer på om dere begynner å bli fornøyd med drivere og slikt, har fulgt med litt på forumet her og fått med at folk har hatt litt problemer her og der. Så spørsmålet er rett og slett om dere som har det er fornøyde, og det håper jeg dere er for nå har jeg bestilt et selv TAKKER FOR ALLE SOM KOMMER MED SINE ERFARINGER OG TIPS SOM GJØR AT KORTET FUNKER BEST MULIG Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Hmmmm er det ingen som er fornyd med sine 9700pro kort eller? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 jeg hadde et men det funka ikke så jeg sendte det tilbake. Takk til psdata for strålende service btw :razz: Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Vel ... Jeg er jo kjempefornøyd med mitt kort jeg da ... Får 45-50 fps i DoomIII Alpha med mitt oppsett (se signatur). De nye DX9.0 driverne er veldig gode, det samme gjelder Linux driverene. Så ... Jeg er meget fornøyd :smile: Lenke til kommentar
WebGuden Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kjempefornøyd. 8 x AGP - Core 324 MHz, Memory 310 MHz. Nå som jeg har prøvd ut nyere drivere (directX 9.0 Beta) er dette det råeste jeg har sett! Men jeg er ikke helt i havn enda. Har fortsatt noen småproblemer med smårykking som kommer av og til (er veldig kresen, og alt må flyte 100% før jeg er fornøyd). Har testet diverse tilleggsprogrammer som Radeonator uten at dette har løst rykkeploblemet (VSync på). Jeg har feil på RAM'en. Denne blir snart skiftet ut, så er jeg heldig, er alt i orden da (hvis jeg har flaks)! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg fikk ikke Radeon 9700 til å kjøre stabilt, så jeg måtte returnere det til Quad. Prøvde alt som ble foreslått på Rage3D forumet, men ingenting fungerte :sad: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 var rykking jeg hadde problemer med også...lagg som ikke påvirka fps'en...av og til hang pcn seg også i krevende 3d applikasjoner. Dette har jeg ikke problemer med da jeg bytta det ut (hadde unaturlig lav score i 3dmark også). Etterhvert fikk jeg ikke engang bilde på skjermen. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Stuttering problemet kan komme av programmer som kjøres i bakgrunnen, noe Radeon 9700 er ganske følsom på. Bruk derfor task manger for å lukke programmer som du ikke trenger å ha i bakgrunnen når du skal spille. Har man forsatt problemer kan man bruke et program som heter 3D-Analyze, den fjerner stuttering på bekostning av ytelsen. http://www.tommti-systems.de/main-Dateien/files.html ATI er selvfølgelig klar over problemet og det vil nok bli fikset med ny driver release i fremtiden. [ Denne Melding var redigert av: MistaPi på 2002-11-26 13:38 ] Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Jaja jeg trodde det var flere som hadde kortet og ville komme med sine erfaringer og tips, men men hilken konklusjon skal man trekke ut av dette? er vel 50% sjanse for at jeg blir fornøyd da! håper jeg blir det, skal i hvertfall si i fra hvilken erfaring jeg får om mitt kort, håper jeg får det før helgen Takker alle som har svart og håper flere kommer med erfaringer og tips er liksom litt greit å få noen reale faktaer sånn at man vet litt hva man kan gjøre hvis det skulle bli problemer o.l :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå