PatSharpX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg skal ha meg ny PSU og kabinett. Og da tenkte jeg på å kjøpe Thermaltake Sopranos og Thermaltake 850W ToughPower Så da lurte jeg på om noen hadde erfaringer med det kabinettet? Det som skal inn i kabinettet: 3 SATA disker 1 IDE disk DVDbrenner Thermaltake Bigwather vannkjøling Og hk cpu osv... Har ett kabinett i dag som jeg ikke for lukket sidedøren på fordi vannslangene for ikke plass. Vil det gå bra i Sopranos? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kabinettet er ikke så stort, men håper det funker ? har bare bygget en pc i det kabbisset så jeg vet ikke hvordan det funker med vann drit i den psu'en... kjøp heller en mist 600W stille og bra driver 12SATA disker, 2 brennere, osv på en Thermaltake Silent Pupepower 680w, bytter til MIST 600W som ligger vesidna meg her nå om ikke mange dagene kabinettet er godt å bygge i, men når selvsagt ikke opp til LianLi i kvaliteten ! Diddern Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Har en 500watter nå og det er tyderligvis for lite! Windows disken slutter å spinne til tider! Så da kjøper jeg så jeg har å gå på en stund Har jo ett skjermkort som bruker ca 300watt i peak! Endret 7. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 500W med hva ? NorthQ eller noe annet random piss ? Hva slags GPU har du som krever så mye a ? verdens beste OC'ere bruker skjelden mer enn 750w psu på SLI 8800GTX så tror ikke du skal trenge mer enn en 600w mist Høres foresten ikke ut som psu problem at disken din slutter å spinne... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg hadde tt soprano før.. Litt tungt, litt for mye plast, noe dårlig plast feste greier til pci slots og hdd \ dvd (Kan bruke skruer der da, som er bedre).. Men ellers greit kabinett.. Bytta til lian li, var ikke helt fornøyd.. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 500W med hva ? NorthQ eller noe annet random piss ? 7665371[/snapback] Viss du gidder å lese i profilen hans så står det at han har en Aspire Aluminium 500W ATX. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 500W med hva ? NorthQ eller noe annet random piss ? Hva slags GPU har du som krever så mye a ? verdens beste OC'ere bruker skjelden mer enn 750w psu på SLI 8800GTX så tror ikke du skal trenge mer enn en 600w mist Høres foresten ikke ut som psu problem at disken din slutter å spinne... 7665371[/snapback] Har Aspire Aluminium 500W jeg har geforce 6800GT overklokket til 440/1.3Ghz dvs over Ultra klokken. Men det var noe hdd tull som jeg har fått rettet opp i nå. Og harddisken har sluttet å tulle så vet ikke om det blir noe kjøp Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 500W med hva ? NorthQ eller noe annet random piss ? Hva slags GPU har du som krever så mye a ? verdens beste OC'ere bruker skjelden mer enn 750w psu på SLI 8800GTX så tror ikke du skal trenge mer enn en 600w mist Høres foresten ikke ut som psu problem at disken din slutter å spinne... 7665371[/snapback] Har Aspire Aluminium 500W jeg har geforce 6800GT overklokket til 440/1.3Ghz dvs over Ultra klokken. Men det var noe hdd tull som jeg har fått rettet opp i nå. Og harddisken har sluttet å tulle så vet ikke om det blir noe kjøp 7666364[/snapback] Da skal det gå meget bra med en kvalitetsPSU på ca. 600w Hvis du spørr rundt på forumet her kommer du frem til samme konklusjon som meg... MIST <3 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 500 watt på det oppsettet er vel mer enn romslig, ja! Tror heller du bør sjekke om det er noe galt med disk/-kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå