Achelous Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 jeg har begynt å bruke aMSN, liker dette bedre enn GAIM.. amarok er vel for KDE? men er det mulig å benytte dette under GNOME på en eller annen måte ? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bruker selv fortsatt XMMS som musikkavspiller. Har prøvd Audacious og Amarok, med dårlig resultat. Amarok choker fullstendig på musikksamlingen min og kræsjer, Audacious blir ufattelig treg til å bla i playlist / jump når det blir litt størrelse på playlisten. XMMS har vist seg å være den eneste playeren som forblir rask og responsiv når playlisten bikker 20000 låter, og det er igrunn det viktigste for meg. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 amarok er vel for KDE? men er det mulig å benytte dette under GNOME på en eller annen måte ?7671095[/snapback] amaroK bruker mange av bibliotekfilene til KDE, men man trenger ikke å bytte til KDE av den grunn. Ulempen med dette er at når du kjører amaroK så må du laste alle disse ekstra bibliotekene (fremfor å bruke de som GNOME vanligvis bruker) i tillegg og dermed koster det litt mer RAM. Uansett, bare prøv å installer amaroK fra pakkesystemet i Ubuntu, så vil alle de nødvendige bibliotekene du mangler bli installert samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå