Gå til innhold

ferdig opplåste AMD cpu med stepping garanti!

Wixe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Power Fluid Lownoise 80 MM Kabinet Blæser CFM 20.50 DB 9 RPM 12 VCD...

jaja..

lett å bli lurt der, ikke sikker på hva som er hva liksom.. virker som flytter 20,5 kubikk/timen

lager 9Db med støy, står helt stille å går på 12vdc..eller vcd kansje?

Power Fluid High Speed 120 MM Kabiet Blæser CFM 98.6 DB 43 RPM 2500 12 VCD

Å hvorfor bestemmer de seg pltselig for å snu rekkefølgen på definisjon og verdi?

merk forresten at det ikke heter vdc, som vi trodde...

hentet fra http://www.chippen.dk

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har hørt så er AMD med Thoroughbred Kjerne ikke låst.

Dvs fra XP2200+.

Lykke til :smile:

Se også hva de sier i testen sin.

Men ganske flot af amd, at kunne levere en cpu, standard taget ned af hylden, og så den kan rende 2.36 ghz ved 42 grader

Win-XP.no

Få gratis nyheter til din webside!

[ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-11-25 23:43 ]

Lenke til kommentar

De nye Xp CPU'ene er mest sansynlig ikke opplåst fra fabrikk, siden hovedkort(Abit KD7 og Et Epox kort + noen jeg ikke aner hva heter. Men disse kortene er av KT400, så jeg tror at de fleste kt400 kortene har det) har noe innebygde greier som låser opp CPU'en.

Da XP 2200+ kom var det snakk om at man måtte kortslutte to av pinnene for at de skulle bli opplåst. Så jeg antar at disse kortene gjør det når monterer CPU'en... :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 21:55, skrev Dj_eLmO:

De nye Xp CPU'ene er mest sansynlig ikke opplåst fra fabrikk, siden hovedkort(Abit KD7 og Et Epox kort + noen jeg ikke aner hva heter. Men disse kortene er av KT400, så jeg tror at de fleste kt400 kortene har det) har noe innebygde greier som låser opp CPU'en.

Jeg kan bekrefte dette, CPU er egentlig ikke opplåst. Men det er hovedkortet som gjør dette. Har testet dette selv på mitt "Abit KD7-Raid", og på "SOYO Dragon (KT400 husker ikke exakt modellbetegnelse)" og det funker som bare det med XP2400+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...