PatSharpX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg tokk en PSU test på hvor mye jeg bruker i dag og oppdaget at jeg brukte 494watt! Og har en strømforsyning på 500. Så da er det på tide med en ny PSU. Og da tenkte jeg på Thermaltake 850W ToughPower så da lurte jeg på om noen har noen erfaringer med denne? Bråk osv er ganske viktig for meg med tanke på at pcen står på soverommet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Disse PSU-testene viser som oftest hva det totale forbruket er hvis alle komponenter belastes maks, noe som er så godt som helt uvanlig. Om PC'n du har er den i signaturen, ser jeg overhodet ingen nødvendighet med en 850W PSU. 500W holder lenge for den, har du forresten hatt noen problemer da? Endret 7. januar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Ja etter at jeg satte inn en ny disk har Windows disken sluttet og spinne til tider. Dette er ikke så praktisk når man spiller spill og alt fryser i 7sekunder. Jeg kjøper også en PSU som jeg kan ha når jeg en gang i tiden skal kjøpe ny pc. Har laget en tråd om det her Endret 7. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Ser ut til at jeg fikk fikset problemet med disken så da blir det nok ikke noe kabinett eller PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå