hernil Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 pappa trenger snart ny mobil og i den anledning legger jeg ut denne tråden. Funksjoner: -Kalender: Ja, passe avansert, noe alla W810i. -GPRS: Ja -EDGE: Ja helst -Email klient:Ja, men ikke så veldig farlig og trenger ikke være så veldig avansert. Form: -"vanlig": -Vekt: ikke så farlig tror jeg, men ikke no murstein. -"Støt/sprut/støv-sikker": nei. Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. Farge -Størrelse på skjerm. normal størrelse, ikke bitteliten. -Touchscreen: nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 4500 kroner til rådighet. hmm, litt usikker der... Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: sony ericsson -Kamera: Ja. minst 2.0 mp -Videokamera: Ja. -Symbian: ikke viktig. -Infrarød port: ikke viktig. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Internminne: ikke så farlig. kanskje 5-* mb -Minnekort?:Ja. -MP3: Ja. -Radio: Ja helst. -UMTS: Ja hvis ikke edge. -Triband: Ja. -wLAN: ikke en nødvendighet, men kan være morsomt. - Mulighet for GPS: nei ikke nødvendig. -Batterilevetid: Viktig. må kunne tåle neon samtaler ute i kulda uten å dø! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? sms og ringing. i tillegg legger pappa vekt på bra sms funksjon, gjerne mulighet til å kopiere og lime inn og sånne ting. han er villig til å vente en stund hvis det er et poeng i det, og jeg vil derfor gjerne ha forslag om kommende mobiler. takker for forslag. Lenke til kommentar
magh Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis K800i blir for stor - W810i. Begge har godt kamera, godt batteri etc - K800i har UMTS og W810i har EDGE. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva med sony ericsson k610i?? Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) pappa trenger snart ny mobil og i den anledning legger jeg ut denne tråden. Funksjoner: -Kalender: Ja, passe avansert, noe alla W810i. -GPRS: Ja -EDGE: Ja helst -Email klient:Ja, men ikke så veldig farlig og trenger ikke være så veldig avansert. Form: -"vanlig": -Vekt: ikke så farlig tror jeg, men ikke no murstein. -"Støt/sprut/støv-sikker": nei. Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. Farge -Størrelse på skjerm. normal størrelse, ikke bitteliten. -Touchscreen: nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 4500 kroner til rådighet. hmm, litt usikker der... Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: sony ericsson -Kamera: Ja. minst 2.0 mp -Videokamera: Ja. -Symbian: ikke viktig. -Infrarød port: ikke viktig. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Internminne: ikke så farlig. kanskje 5-* mb -Minnekort?:Ja. -MP3: Ja. -Radio: Ja helst. -UMTS: Ja hvis ikke edge. -Triband: Ja. -wLAN: ikke en nødvendighet, men kan være morsomt. - Mulighet for GPS: nei ikke nødvendig. -Batterilevetid: Viktig. må kunne tåle neon samtaler ute i kulda uten å dø! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? sms og ringing. i tillegg legger pappa vekt på bra sms funksjon, gjerne mulighet til å kopiere og lime inn og sånne ting. han er villig til å vente en stund hvis det er et poeng i det, og jeg vil derfor gjerne ha forslag om kommende mobiler. takker for forslag. 7665096[/snapback] Viss du har ett par hundrelapper til i lommen kan du jo kanskje vurdere en pocket pc... Ville valgt ut en Qtek 9100 fordi jeg har den selv Og alt som står på listen der er perfekt for dine krav! Endret 11. januar 2007 av FreeGain Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har tatt meg den frihet å "oppsumere" FreeGain sine behov: pappa trenger snart ny mobil og i den anledning legger jeg ut denne tråden. -Kalender: Ja, passe avansert, noe alla W810i. -Vekt: ikke så farlig tror jeg, men ikke no murstein.[/b -Touchscreen: nei. Jeg har mellom 0 og 4500 kroner til rådighet. hmm, litt usikker der... -Merke: sony ericsson -Kamera: Ja. minst 2.0 mp -Radio: Ja helst. -Batterilevetid: Viktig. må kunne tåle neon samtaler ute i kulda uten å dø! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? sms og ringing. Viss du har ett par hundrelapper til i lommen kan du jo kanskje vurdere en pocket pc... Ville valgt ut en Qtek 9100 fordi jeg har den selv Og alt som står på listen der er perfekt for dine krav! 7697716[/snapback] Det er den strengt tatt ikke, qtek 9100 er 1: Dyr 2: Utgått 3: Har kun 1,3 mpx kamera 4: dårlig batteritid. 5: Og altfor stor, når brukeren ikke har spesifisert behov for en så avansert telefon! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) tusen takk for tips! har "snakket" litt med bmwm3 (forumets guru for kommende SE telefoner) og har kommet fram til at siden pappa godt kan vente litt, så skal jeg heller vente å se på oppfølgeren til K800i eventuelt elena (oppfølgeren til m600i). men hvis noen er dypt uenig i det og vil gi meg andre tips så bare pøs på, jeg er åpen for det meste (så lenge det er SE siden det er det pappa vil ha ). Endret 11. januar 2007 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå