minime993 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) hællaosen folket.. noen s om har noe program til å låse opp en nokia 6020 ? IMEI : xxxxxxxxxxxxx den er låst til TELE2 ?? wæær så snill å være en reddende engel (A) Endret 8. januar 2007 av minime993 Lenke til kommentar
MaKa9 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hællaosen folket.. noen s om har noe program til å låse opp en nokia 6020 ? IMEI : 358351/00/860654/8 den er låst til TELE2 ?? wæær så snill å være en reddende engel (A) 7665038[/snapback] Hei:) Du kan søke internet etter en unlock calc. denne legger du bare imei og lignende inn i og den finner en kode du taster inn for å låse opp:) unlock nokia prøv her:) Tele2 er pliktige til å sende deg unloick koden til din telefon... det er bare å ringe dem så gir de deg koden.. Det eneste du ikke kan er å bryte avtalen med dem, men koden har du krav på.. håper dette hjelper deg!! -m Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Først av alt, fjern IMEI-nummeret ditt (trykk ). Jeg ville i hvert fall ikke lagt det ut. Hvor lenge er det siden du kjøpte telefonen? Om det er over 12mnd siden du kjøpte telefonen får du låsekoden gratis av Tele2. Det ser ikke ut til at Tele2 gir deg denne via sin nettside så da må du kontakte de per telefon. Om det er under 12 mnd må du enten betale et uhyre av et gebyr eller se om feks Unlock.no kan hjelpe deg. Når du har koden må du skru på telefonen uten SIM-kort og taste den inn (om du må gjøre noe mer blir dette oppgitt). Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Når jeg skulle unlocke en nokia (hadde da telenor..) gikk jeg bare på hjemmesiden til telenor, søkte etter lås opp mobil eller noe sånn, fant en plass der jeg skulle skrive inn IMEI nummeret og så fikk jeg faktisk unlock koden opp på skjermen Prøv å gå til tele2.no Lenke til kommentar
Klokkeradio Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tele2 Gir ut operatørlåskoden kun etter at bindingstiden er utløpt. Hvis du da selvfølgelig ikke velger å bryte bindinga og betale et gebyr for det. Jeg måtte ringe for å få låst opp min telefon, fikk koden på mail samme dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå