Gå til innhold

hp nc6000 (driver til wl)

DooDee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg kan se er NC6000 en Centrino-pc, dermed er det etter all sannsynlighet ett Intel trådløskort i den. Drivere til dette finner du på Intels sider.

NC6000 er levert med enten Intel 2100B eller 2200BG nettverkskort, du må vite hvilket av disse som står i. Dette kan bla SIW hjelpe deg med, SIW kan du laste ned gratis fra http://www.gtopala.com

Lenke til kommentar

hmm.. dette var litt merkeligt.. under nettwork cards finner siw ingenting, isje så rart siden ingen er instalert.. men vist eg går på hardware og pci så får eg antageligvis opp det som står i pcen, og der står det at:bus: 02 dev:04 func 00 type: pci classtype: other: manufactor: atheros communications inc: device name: ar5212 802.11a/b/g wireless adapter dette må vell være nettverkskortet? men dette er jo ikke noe intel kort da?

Lenke til kommentar
www.hp.com  -> Support and Downloads  -> NC6000  -> Software and Drivers

Er ikke vanskeligere enn det.

7665171[/snapback]

takk for tipset, glemte å skrive at jeg har vært der, ingen av de som har fått trådløsenettverkskortet mitt til å funke:(

Lenke til kommentar
Ok, har du skrudd på WLAN'et da? pleier å være en knapp for å skru det av/på. Fn+F2-3-4-5-6-7 elns.

7665644[/snapback]

hehe, nei det har eg ikke, er pinligt vist det er en knapp for det, F3 er det bilde av en måne, F4 er det overføring til tv skjerm, F8 er batteriet og F9 og 10 lys, det er det.. kan ikke se at det er noe knapp for det:(

hadde bare noen me samme pc vært innom tråden snart:)

Lenke til kommentar
Bare sjekker, du har også testet W400-driverne?

7666307[/snapback]

ja er prøvde de nå, da fant nå endelig pcen nettverkskortet, men jeg finner ingen nettverk:S jeg blir helt oppgitt, kan det være at jeg må bruke programvaren til hp for å finne nettverk også, altså ikke bare driverene?.

eg sier det igjen: vist noen har en nc6000 og leser her, vær så snill og send en pm me de rette driverene og software til trådløse nettverkskortet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...