Gå til innhold

dyrt med spill i norge i forhold til andre land?

veluci

Anbefalte innlegg

jobber i aberdeen for tida, og skulle idag og kjøpe meg ett nytt 360 spill.. da eg kom i butikken, så kom eg til ett fint syn.. alle spilla var nemli mye billigere enn i norge..

de fleste nye spilla låg på litt over 20 pund... heretter blir det i hvertfall spill kjøping her i stede for i norge :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jo... har jo det.. men forventa liksom att det nerma seg litt mer prismessig.. dette var jo mye billigere.. tråløst ratt og pedala til 360 kosta 50 pund... og så var det enormt utvalg av utstyr osv.. dette var litt gøy syntes eg da eg kom inn i butikken ;)

Lenke til kommentar
hehe, jo... har jo det.. men forventa liksom att det nerma seg litt mer prismessig.. dette var jo mye billigere.. tråløst ratt og pedala til 360 kosta 50 pund... og så var det enormt utvalg av utstyr osv.. dette var litt gøy syntes eg da eg kom inn i butikken ;)

7665024[/snapback]

EBgames selger _BRUKTE_SPILL_ til 4-500,-. Drøyt spør du meg.

Lenke til kommentar
jobber i aberdeen for tida, og skulle idag og kjøpe meg ett nytt 360 spill.. da eg kom i butikken, så kom eg til ett fint syn.. alle spilla var nemli mye billigere enn i norge..

de fleste nye spilla låg på litt over 20 pund... heretter blir det  i hvertfall spill kjøping her i stede for i norge :cool:

7664976[/snapback]

I forhold til kursen så er spill dyrere i norge, men ser du på den generelle lønna til en engelskmann i forhold til en nordmann så vil du se at forskjellen ikke er så stor!

alt i norge er dyrere, har du ikke fått med deg det enda?

7665008[/snapback]

Dette utsagnet vitner bare om uvitenhet! Alt er ikke myye dyrere i norge! Ungdommen i Norge har aldri hatt så god råd før!

Lenke til kommentar

de fleste nye spilla låg på litt over 20 pund... heretter blir det  i hvertfall spill kjøping her i stede for i norge :cool:

7664976[/snapback]

Da tror jeg butikken du var i har et nyttårsalg av noe slag, spillprisen i Storbritania pleier ligge på rundt £40-50.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
alt i norge er dyrere, har du ikke fått med deg det enda?

7665008[/snapback]

Dette utsagnet vitner bare om uvitenhet! Alt er ikke myye dyrere i norge! Ungdommen i Norge har aldri hatt så god råd før!

7666796[/snapback]

hehe, det var bare en halv seriøs komentar, jeg synes ikke at 360 spill er så dyre i norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...