Tronsn Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg holder på og se etter et nytt headsett helt til jeg kom over dette headsettet. Jeg Syntes du så veldig bra ut i første øyekast og måtte se nærmere på det. Sorround er jo nice tenkte jeg med meg selv. Men noen som har prøvd det? Koster ca 500kr SL 8793 Medusa 5.1 ProGamer Edition (m/mic) - Hodetelefoner med mikrofon - 5.1 surround. - Avtagbar mikrofon. - Sammenleggbare vatterte øreklokker. - Fjernkontroll på kabel med forsterker. - 4 stk. 3,5mm for optimal utnyttelse av 5.1 lydkort. - USB kontakt for alternativ strømforsyning. - Inkludert strømforsyning. - Høykvalitet transportveske. Har noen noe som helst erfaringer om dette headsettet, rykter eller er det bare løp og kjøp. Produsent Link til selgerDer jeg fant headsettet. Endret 8. januar 2007 av Tronsn Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har ikke sansen for 5.1 headsett, men ser jo ut som de som har testet det er fornøyde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå