AsKy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvilken av disse ville dere valgt? Jeg vil at den skal være bra til spilling og filmtitting. Kamera og andre finesser er også pluss. Prisen skal være ca.15000 kr. Jeg fant disse tre men, lurer på hvilken jeg skal ta. Dell inspiron 9400 til 13290kr Asus G2pc Thosiba satellite p100 Eller har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om du skal ha dell, velg denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_9400_2 velg så 1-års garanti, 7900GS-grafikk-kortet og 9-cellers batteri. DU har da en bra pc som greier de nyeste spillene uten problem, samt at batteriet varer godt over 3 timer med lett bruk og litt dimmet lys på skjermen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Asus G2 har tilsynelatende ikke kommet i salg i norge enda så om det er viktig å få maskinen innen kort tid bør du ikke velge denne... Lenke til kommentar
AsKy Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Asus G2 har tilsynelatende ikke kommet i salg i norge enda så om det er viktig å få maskinen innen kort tid bør du ikke velge denne... 7665032[/snapback] Nei, det er ikke så viktig å få den med engang. Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 enig med Delavar og vent på vista så trenger du ikke virus pogram ^^ -dellen er best for spilling -og thosiba`en er ikke et dårlig valg men MERK deg at dn har veldig dårlig hd!! 200gb er kansje stort på bærbar men den har bare 4200rpm såm er tregt i dag 5400rpm er derimot raskere og 7200 er det raskeste, men kan ta mye av strøm på bateriet bedre skjermkort på dellen gjør dn bedre for gameing - og thosibaen har god lagring (men tregt) god prossesor for video redigering. ps. skal du lagre mye vil jeg anbefale deg om å ikke betale mye for en stor hd men heller kjøpe en usb hd (ca 1000.-) :!: personelig skal jeg bestille dellen når vista kommer ut (13,5k men den vil koste kansje mere med vista premium) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 vent på vista så trenger du ikke virus pogram ^^ 7666049[/snapback] Dette var vel kanskje den drøyeste påstanden på lang lang tid? ALLE pc'er koblet til internett (eller som på en eller annen måte mottar informasjon fra eksterne kilder) bør så absolutt kjøre en eller annen form for virusbeskyttelse, og windows vista er på ingen måte noe unntak... Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 åhh? jeg har hørt at vista har økt sikkerheten men jeg er ikke helt sikker på at man ikke trenger viruspogram men vis du sier det så... men det gjør ikke noe for meg for jeg for norton gratis<3(vant på jobben) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Vista har nok fått fikset en del problemer i forhold til XP, men med all den nye funksjonaliteten som er tilført ville det for microsofts del være som å vinne i lotto hver uke ett helt år på rad hvis de klarte å lansere ett helt nytt OS helt uten utnyttbare sikkerhetshull og svakheter. men, men, nok off-topic her nå. Endret 7. januar 2007 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå