mr_liverpool123 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Heisann! Nå har dagen kommet for at jeg MÅ ha meg ny telefon. Jeg har lenge ventet på N95 men fant ut at jeg ikke orker å vente lengre! Så jeg har sett på mange telefoner i det siste. Mobilen skal synkes med PCen og jeg vil legge innpå blant annet min egen lønn osv. på den. Kamera er meget viktig, vil ta en del bilder med den og bruke som digitalkamera. Funksjoner: -Kalender: Ja, avansert kalender (skal synkes med PC). -GPRS: Ikke nødvendig. -Email klient: Ikke nødvendig. Form: -Format: Slider eller Candybar -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: Ikke nødvendig. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Så stor som mulig. Høyoppløst. -Touchscreen: Trenger ikke være det. Pris: Pris er ikke så nøye, men ikke mye over 4000. Diverse: -Merke: Nokia, SE, Samsung, Qtec, HTC. Er åpen for andre merker også. -Kamera: Ja, meget viktig. -Videokamera: Trenger ikke være av beste kvalitet. -Symbian: Helst. -Infrarød port: Ikke nødvendig. -Blåtann (Bluetooth): Ja, "must". -Minne: Må ha nok minne til en god del bilder, og en mp3 låt eller to. -Minnekort?: Ja, helst. -MP3: Ja, trenger ikke være bra kvalitet (kun til ringetone). -Triband: Ja. -UMTS/3G: Helst, men ikke en nødvendighet. -Wlan: Ja, helst. -GPS: Kunne vært kjekt, men er ikke det viktigste. -Radio: Ikke nødvendig. -Bruksområder: Ringer, sender en god del SMS (aldri MMS) Skal ta en god del bilder, synce kalender med PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå