Gå til innhold

Amentio.no: Kan de sende Express-pakker?

Anbefalte innlegg

Trenger noe på Amentio ASAP men ser ikke at de tilbyr noen alternativer på leveringer. Jeg har aldri handlet hos dem men gikk gjennom kjøpsprosessen helt til siste "Bekreftelse". Fikk ingen sendingalternativ. Tilbyr dem ikke express-sending?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger noe på Amentio ASAP men ser ikke at de tilbyr noen alternativer på leveringer. Jeg har aldri handlet hos dem men gikk gjennom kjøpsprosessen helt til siste "Bekreftelse". Fikk ingen sendingalternativ. Tilbyr dem ikke express-sending?

7664650[/snapback]

sendes som bedrift over natt så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Postflyten mellom Trondheim og Oslo er jo suveren. Verre med posten fra Sandefjord (Komplett, Netshop, MPX m.fl.) hvor de må gjennom flere postsentraler.
Nå kommer alle varer fra Amentio direkte fra leverandør, så posten mellom Oslo og Trondheim er ikke så relevant. Hvis man bestiller tidlig og er heldig med at leverandør pakker og sender samme dag, har flaks med postgangen, og bor sentralt; da kan varer fra Amentio være på døra i tolvtiden dagen etter bestilling.
Lenke til kommentar

Nope. Min siste bestilling fra Amentio kom i ikke mindre enn syv kolli fra en haug forskjellige steder. Det tok én dag for brdriftspakker sendt i Oslo, tre dager for kolliene fra Sandefjord, og seks dager for et kolli som kom fra Sverige med Tollpost.

Lenke til kommentar
Nope. Min siste bestilling fra Amentio kom i ikke mindre enn syv kolli fra en haug forskjellige steder. Det tok én dag for brdriftspakker sendt i Oslo, tre dager for kolliene fra Sandefjord, og seks dager for et kolli som kom fra Sverige med Tollpost.

7671897[/snapback]

n¨r du sier det :hmm: har 2 sporings mr på ordren min nå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...