Goliath Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Trenger noe på Amentio ASAP men ser ikke at de tilbyr noen alternativer på leveringer. Jeg har aldri handlet hos dem men gikk gjennom kjøpsprosessen helt til siste "Bekreftelse". Fikk ingen sendingalternativ. Tilbyr dem ikke express-sending? Endret 7. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Trenger noe på Amentio ASAP men ser ikke at de tilbyr noen alternativer på leveringer. Jeg har aldri handlet hos dem men gikk gjennom kjøpsprosessen helt til siste "Bekreftelse". Fikk ingen sendingalternativ. Tilbyr dem ikke express-sending? 7664650[/snapback] sendes som bedrift over natt så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har du ringt dem og spurt? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ringe dem nå nettopp. Tror dekunne bare tilby dette til bedrift men de nevnte at sendingen ville ta minimalt med tid siden alt var på lager og bestilling fant sted før 12:00 i dag Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bra Storinnkjøp på gang, über? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Til fattern Osse. Tråd Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 de gangene jeg har bestillt har det tatt 4 dager ca Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Da var kanskje han på tlf litt optimistisk. Han nevnte at det kunne kanskje rekke Oslo imorgen hvis bestillingen fant sted før 12:00 Endret 8. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 de gangene jeg har bestillt har det tatt 4 dager ca 7671330[/snapback] da har du vært uheldig, for hos meg har det som regel tatt bestillingsdag og så fremme neste dag, men jeg bor sentralt i akershus. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Postflyten mellom Trondheim og Oslo er jo suveren. Verre med posten fra Sandefjord (Komplett, Netshop, MPX m.fl.) hvor de må gjennom flere postsentraler.. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Postflyten mellom Trondheim og Oslo er jo suveren. Verre med posten fra Sandefjord (Komplett, Netshop, MPX m.fl.) hvor de må gjennom flere postsentraler.Nå kommer alle varer fra Amentio direkte fra leverandør, så posten mellom Oslo og Trondheim er ikke så relevant. Hvis man bestiller tidlig og er heldig med at leverandør pakker og sender samme dag, har flaks med postgangen, og bor sentralt; da kan varer fra Amentio være på døra i tolvtiden dagen etter bestilling. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ok. Trodde Amentio hadde sentrallager i Tr.heim. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nope. Min siste bestilling fra Amentio kom i ikke mindre enn syv kolli fra en haug forskjellige steder. Det tok én dag for brdriftspakker sendt i Oslo, tre dager for kolliene fra Sandefjord, og seks dager for et kolli som kom fra Sverige med Tollpost. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nope. Min siste bestilling fra Amentio kom i ikke mindre enn syv kolli fra en haug forskjellige steder. Det tok én dag for brdriftspakker sendt i Oslo, tre dager for kolliene fra Sandefjord, og seks dager for et kolli som kom fra Sverige med Tollpost. 7671897[/snapback] n¨r du sier det har 2 sporings mr på ordren min nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå