Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fightclub, voldsrelatert spill....

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet, ganske fritidsproblem å spille fightclub. Men jeg spiller det nå på skolen i ny og ne.

I dag stod jeg i friminuttet og spilte. Plutselig stod IT-ansvarlig bak meg. Han så litt på hva jeg gjorde, og så sa han "jeg syns ikke at du skal spille slike voldsrelaterte spill, gå ut av d". Jeg trodde han spøkte. Men mannen var seriøs!

LOL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk på skolen , kom doom ut, tok med en kopi til skolen for å spille på datarommet.

så da satt jeg der og spilte og blastet zombier, og jeg hører et brøl fra min 65 år gamle lærer- FÅ VEKK DET DER!!!, han trampet mot meg,og slo maskinen rett av, og jeg satt der i sjokk over at han sto over meg med det villeste utrykket jeg har sett, får han bare snudde seg og gikk ut av rommet.

spilte aldri doom i det rommet flere ganger.

Lenke til kommentar

Haha.. Voldsrelatert.. Har han i det hele tatt hørt om GTA3 og lignende eller? :smile:

Husker jeg spilte LAN på både ungdomsskolen og vidregående. På ungdomsskolen var det Duke3D mens på vidregående var det Quake 2, hvor jeg lagde egen mod som vi spilte der. :smile:

Det var tider det. Nå hører jeg rykter om at det er mye SOF2 ute å går på høgskolen hvor jeg går. :grin:

Lenke til kommentar

faktisk så har det blitt mange timer på datarommet på skolen, der alle(med de nye maskinene da, riktignok) som har spillt sof2..

husker tilogmed at læreren min ringte midt i sommerferien å lurte på hvordan man kom ignag med sof2.. han sa at han hadde noen barne-barn på besøk, å de hadde okkupert datarommet.. (må nesten le da jeg tenker på det, mad tanke på at han er mangen å 50.. ser iallefall slik ut på håret..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...