hammeravsaft Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg ser etter et racing wheel både for xbox 360 og pc. Jeg ser på komplett at "Microsoft Wireless Racing Wheel" støtter både pc og xbox 360. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326571 Men jag har ikke sett på noen testene jeg har lest, at de har nevnt noe om pc....Derfor ble jeg ganske usikker. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skal det ikke kommen en dings som gjør at alt 360 tilbehør funker til pc? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Under bildet står det: Microsoft vil snart lansere en mottaker som kobles til PC slik at de trådløse enhetene til Xbox 360 også vil fungere på PC. Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Under bildet står det:Microsoft vil snart lansere en mottaker som kobles til PC slik at de trådløse enhetene til Xbox 360 også vil fungere på PC. 7664653[/snapback] Aha...Får håpe den trådløse motakeren ikke koster så mye da. Takker for svar Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, får da håpe den ikke vil koste like mye som Wireless Adapter. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) OMG, har det rattet jeg også Ante ikke at jeg kunne bruke det på PC:D Endret 7. januar 2007 av Lyn Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ca. 20 us dollar koster den dingsen. Kommer ut 6. februar i usa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå