tommy_89 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hei Brukt Asus update til å flashe bios, men det gikk galt. Får ikke fram noe på skjermen i det heletatt når jeg skrur på maskinen, eneste som hender er at viftene går rundt Det er et P5B hovedkort...Finnes det en recovery funksjon av bios på dette hovedkortet? - Tommy Edit: JIppi! Fiksa det selv Nå så jeg for meg mye arbeid, men det ble det ikke Edit: Feilen ja, gjorde det som Bza sa pluss at jeg resatte BIOS, så BIOSen var neppe helt feil-flashet... Endret 28. januar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
iKnut Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva gjorde du? Hadde samme problemet, men etter utallige forsøk på gjenoppretting måtte jeg sende inn Hket å få et nytt. Det gikk forsåvidt greit. Knut Lenke til kommentar
Bza Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 P5B-bioser har noen kjente RAM-problemer. Trikset er nok hvis du har 2 RAM-brikker å ta ut den ene, starte opp, gå inn i BIOS og velg manuell minnehastighet i stedet for automatisk. Da skal det fungere fint. Lenke til kommentar
marradi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Lær deg å forklar hva du gjorde så andre som har samme problem som deg kan se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå