DalaiLaban Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skal til scotland til sommeren og tenker da på å ta en tur fra scotland med bil til england, vil dette være et problem? Med tanke på grenseovergangen? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Såvidt jeg har forstått vil ikke det være et problem. Er vel helt åpne grenseoverganger mellom alle landene i Storbritania om jeg ikke tar helt feil, så det er med andre ord bare å kjøre som du vil Dog ikke ta mitt ord for lov, jeg er ikke heeelt sikker. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ikke noe problem å krysse grensen mellom England og Scotland med bil. Disse grenseovergangene er åpne å det er ingen form for kontroll ved grensen. Få med dere Hadrians Wall. God tur i the Highlands! Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Høres bra ut! Er bare en tanke foreløpig men nå lover det bra! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå