Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Men saa kan man stille spm. om kor lenge det er artig,om intressen for Wii vil dale med aarene eller ei. Hilsen ein meget fornoyd Wii eier, i tilfelle no ville stemple litt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 jeghar kjøpt meg geoW men da jeg spiller online ser jeg ikke forskell på de jeg er med o g mot åssen gjør jeg det noe jeg må kjenne igjen på de eller noe sånt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Foreslaar du laerer deg de ulike skinnsa,kansje juster TV/appartet ditt litt hehe. Men det er sannt,ofte eg ogsaa blingser litt pa kem som er kem. Godt FF er av til tider *kremt* Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 mhm hvor finner jeg skinsa fikk min xbox om lørdag! så er ikke så god! skal spille nå! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 For eit spill starter online, i lobbyen kan man velge skins enten man er COG eller Locust via. knappene under paa kontrollen elns. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 ok skal prøve er det noen som har noe gamertag jeg kan adde? min er i vertfall stisse2k (send pm om du adder meg) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sjekk traaden for gamertags, evt. GeOW traaden som omhandler nettopp online-spilling i spillet. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 ok takk får hjelpen skal game litt nå Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kan ps3 spille Blue-ray filmer, og i HD kvalitet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kan ps3 spille Blue-ray filmer, og i HD kvalitet? 7778442[/snapback] Jepp. Formålet med PS3 er jo det å bruke den som brekkjern for BR-formatet. Spilleren i konsollen er av høg kvalitet også, glimrende inngangsbillet med andre ord Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kan ps3 spille Blue-ray filmer, og i HD kvalitet? 7778442[/snapback] Jepp. Formålet med PS3 er jo det å bruke den som brekkjern for BR-formatet. Spilleren i konsollen er av høg kvalitet også, glimrende inngangsbillet med andre ord 7778501[/snapback] Flott, da slår man jo to fluer i en smekk, ikke det at jeg har tenkt til å kjøpe så mange BD-filmer da men. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 PS2 ble laget for å være en kraftig spillmaskin. I dag er den en smule utdatert. Men du får mye moro for pengene. Ja, for det er jo faktisk underholdningen du betaler for. Maskinen kan være så kraftig den bare vil, men hvis den ikke er underholdende så er kjøpet bortkastet. 7776667[/snapback] Du argumenterer først i innlegget for at PS2 er utdatert? På hvilken måte? Grafikkmessig? Om man skal fokusere så mye på grafikk,så kommer vel ikke akkurat Wii så heldig ut. Andre delen av innlegget forklarer jo nettopp hvorfor det første argumentet ditt er merkelig. Det er ikke relevant hva PS2 er laget for eller ikke. Man får mye moro for under halve prisen til en Wii. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tror du overser det argumentet Pricks først og fremst setter fingen på, nemlig kontrollsystemet. Wii-kontrollerne har viste seg å fungere bra, noe som tilsier at et kjøp av wii, kan karakteriseres som en god deal. 7777055[/snapback] Gode kontrollere er fint det, men det legitimerer ikke en pris som er vesentlig høyere i forhold til resten av ytelsen til konsollen. Nå sier jeg ikke Wii er noen dårlig konsoll, og av de 3 konsollene så er nok det det mest sannsynlig kjøpet for meg, men den er i mine øyne overpriset. AtW Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er utrolig tragisk at ps3 kontrollene ikke har rumble! skjønner ikke hvorfor de ikke kunne ha det?, wiimoten har jo både rumble og bevegelsessensorer.... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Gode kontrollere er fint det, men det legitimerer ikke en pris som er vesentlig høyere i forhold til resten av ytelsen til konsollen. Nå sier jeg ikke Wii er noen dårlig konsoll, og av de 3 konsollene så er nok det det mest sannsynlig kjøpet for meg, men den er i mine øyne overpriset. AtW 7778684[/snapback] Du betaler for å få flere potensielt revolusjonerende konsollfeatures, inkludert hardware og softeware i boksen, ikke for processorkraft i seg selv. Holder Wii det den lover så er det en billig inngangspris med 2500kr, enn hvordan man vrir og vender på det. Endret 22. januar 2007 av Niskivara Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Gode kontrollere er fint det, men det legitimerer ikke en pris som er vesentlig høyere i forhold til resten av ytelsen til konsollen. Nå sier jeg ikke Wii er noen dårlig konsoll, og av de 3 konsollene så er nok det det mest sannsynlig kjøpet for meg, men den er i mine øyne overpriset. AtW 7778684[/snapback] Du betaler for å få flere potensielt revolusjonerende konsollfeatures, inkludert hardware og softeware i boksen, ikke for processorkraft i seg selv. Holder Wii det den lover så er det en billig inngangspris med 2500kr, enn hvordan man vrir og vender på det. 7778860[/snapback] Hvilke "potensielt revolusjonerende konsollfeatures" er det jeg betaler for? Det er mye som er billig om det holder det det lover, men det er det ingenting som gjør. Jeg har blitt for gammel og kynisk til å tro at produkter oppfyller alt det skryter av. AtW Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du argumenterer først i innlegget for at PS2 er utdatert? På hvilken måte? Grafikkmessig? Om man skal fokusere så mye på grafikk,så kommer vel ikke akkurat Wii så heldig ut. PS2 er utdatert, både når det gjelder kontroll og grafikk, ja. Wii er mye kraftigere enn PS2, og kommer i tillegg med en ny type kontroller. Andre delen av innlegget forklarer jo nettopp hvorfor det første argumentet ditt er merkelig. Det er ikke relevant hva PS2 er laget for eller ikke. Man får mye moro for under halve prisen til en Wii. Og Wii tilbyr noe helt nytt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvilke "potensielt revolusjonerende konsollfeatures" er det jeg betaler for? Det er mye som er billig om det holder det det lover, men det er det ingenting som gjør. Jeg har blitt for gammel og kynisk til å tro at produkter oppfyller alt det skryter av. Tja, la meg si det slik: I Twilight Princess fungerer Wiimoten perfekt til sikting og bruk av våpen samt fisking. I CoD3 fungerer den som våpen, åre og ratt. I Wii sports er den golf kølle, tennis racket, bowling arm(kanskje?), bokse arm(igjen, kanskje?) eller ball tre. I NFS:Carbon er det ratt. Jeg var og skeptisk til om Wiimoten kunne gjøre det den skryter av og jeg ble mega positivt overraska at den faktisk leverte alt og litt til. Det er direkte hærlig å spille med Wiimoten på alle mulige plan. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hvilke "potensielt revolusjonerende konsollfeatures" er det jeg betaler for? Det er mye som er billig om det holder det det lover, men det er det ingenting som gjør. Jeg har blitt for gammel og kynisk til å tro at produkter oppfyller alt det skryter av. AtW 7778921[/snapback] Kontrollen er mest revolusjonerende. Kan brukes til alt fra å gjøre flashspill på internet gøyere, til å lage mer avanserte spill enn noensinne. Dessuten har den masse potensiale til å kobles sammen med ekstradeler uten at det kommer til å koste like mye ekstra som en ny kontroller. Ratthylster er jo rimelig basic, men pistolhylster er litt mer spennende(selvom det må kalibrering av alle skjermhjørnene før Wiimoten kan brukes som lyspistol), og ikke minst potensielt andre add-ons en nunchucken. 24connect har også masse potensiale. F.eks å kunne besøke andres spillverdener og legge inn beskjeder til de mens konsollen er av(Animal Crossing), integrere Weather Channel i spill(Perfekt til bilspill, så man kan spille banene med riktig vær etter dagens vær der banen er), eventuelt integrere andre kanaler som Newschannel i spill som det passer til. Og hva enn de kommer opp med av nye 24connectkanaler. Miichannel har også sitt potensiale. Wario Ware viser at de kan ta Miidata og overføre det til forskjellige grafikkstiler, noe som kan være veldig morsomt i spill som det passer til. Dessuten er er hele konseptet med å ta med Miiene i kontrollen og bytte med venner rimelig fett. Photochannel er jo åpenbart. MS har jo kamera for å få ekte ansikter inn i spillene, og Photochannel kan gjøre det samme uten noe ekstrautstyr. Virtual Console kan jo være ganske bra, hvis de utvider det til å ta spesiallagde spill også, som alt tilsier at de kommer til å gjøre. Men igjen er det noe som MS og Sony også gjør, utenom at MS tar penger for selve onlinetjenesten i tillegg til spillene. Gratis online er jo fint. Sony har jo også det, men det er langt mer behagelig å navigere med Wiimoten i browsere. Vet ikke hvor mange kontrollere som potensielt kan kobles til maskinen, men Bust A Move kommer til å ha 8 player samtidig, noe som også er hyggelig. Så kan jo Wiien brukes med tradisjonelle kontrollere gjennom GCportene, og det er allerede en del fine kontrollere til GC, fra bongokontroller til vanlig arcadekontroller til keyboard.Ikke akkurat revolusjonerende, men god bakoverkompatibel støtte som også kan brukes på nye spill. WiiSports er kommer med konsollen, og det er faktisk ett spill med mye dybde enn de fleste anmeldere ga det kred for, og WiiFitnessfunskjonen, plus mange registrerte .com sider fra Nintendo viser jo at de har tenkt å prøve å få Wii'en til å kunne fungere til trening, noe som er greit. Innebygd flashkort er også fint, siden det også kan brukes til å lage større saves eller midlertidig lagre spillinformasjon, for å få mer permanente verdener. Ikke revolusjonerende, MS gjorde det først med Xbox1 sin harddisk(men var teite nok til å droppe harddisk fra Core utgaven av 360, slik at utviklere ikke kan bruke det på samme måte, noe f.eks Valve har klaget på) og Sony har også harddisk, men likevel en fin feature. Så alt i alt, en rimelig god pakke med tonnevis av potensiale. Og i tillegg vet man at man kommer til å få Nintendokvalitetspill, som alltid er hyggelig. Og forhåpengtligvis så vil den selge godt nok til at mer ambisiøse utviklere bruker konsollen til å lage noen skikkelig revolusjoerende og avanserte spill som bruker mange av konsollens features, utover bare det å legge til litt motion-sensing til eksisterende spill(Noe man dessverre har sett mest av hittil, selvom det heller ikke alltid er en ille ting). Absolutt verdt å investere 2500kr i. EDIT: Og ikke minst, DS\Wii connectivity. GBA\GC connectivitien var litt for knotete til å være praktisk, men viste masse potensiale og var utrolig gøy de få gangene man gadd å prøve det. DS\Wii connectivity er enkelt som bare det, samt DSens touchscreen og mikrofon gir det jo en ny dimensjon. Ikke innebygd, men praktisk for de 35 millioner som allerede har en DS. Og en ting til om kontrollen: Høytaleren. Red Steel sin multiplayer viser jo allerede at den kan brukes på høyst kreative måter som absolutt forbedrer gameplay(Få hemmelige oppdrag gjennom å plassere Wiimoten til øret og trykke en knapp), og det kommer sikkert mye mer i den dur. EDIT2: Og det er annonsert streamingprogram fra PCen, slik at man kan bruke Wiien til å se og høre media fra PCen, noe som heller ikke er revolusjonerende i seg selv, men sammen med Wiimoten har man en mye mer praktisk måte å navigere programmet på, og MS og Sony som prøver å lage multimediasentere ønsker nok at de hadde kommet på Wiimoten, om bare av den grunn. Endret 23. januar 2007 av Niskivara Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du argumenterer først i innlegget for at PS2 er utdatert? På hvilken måte? Grafikkmessig? Om man skal fokusere så mye på grafikk,så kommer vel ikke akkurat Wii så heldig ut. Andre delen av innlegget forklarer jo nettopp hvorfor det første argumentet ditt er merkelig. Det er ikke relevant hva PS2 er laget for eller ikke. Man får mye moro for under halve prisen til en Wii. AtW 7778663[/snapback] En ting Ps2 mangler etterhvert er store spilltitler. Den siste store spilltittelen er såvidt jeg vet God of war 2 som kommer i mars en gang? Såklart har Ps2 verdens største spillsamling fra før av, men de virkelige godbitene har vel de fleste av oss spilt fra før? Og de som ikke har det, har vel strengt tatt ikke planer om det (Tenker på massemarkedet nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå