Thales Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har en Acer Travelmate 660 som jeg fikser for noen. Har spandert en ny harddisk på den, men: 1) Prøver jeg å skru den på uten ekstern strømforsyning, er den 100% død. Dette betyr selvsagt at batteriet er tomt. 2) Prøver jeg å skru den på MED ekstern strømforsyning, blinker batterilampa 4-5 ganger, og den er enda død. Nå har den blitt liggende her en drøy måned, så batteriet er vel antakelig så tappet som det kan bli. Likevel, burde ikke maksinen klare å våkne opp når den har fått strøm utenfra ? Prøvde også å la den stå en 30-45 minutter å lade seg litt, men fremdeles sover den. Kunne jo forsåvidt besilt nytt batteri til 900,- , men litt dumt hvis jeg ikke vet 100% hva som er gæli Tenkte også at det muligens kunne være den nye disken den ikke likte, men den oppfører seg likt med den gamle. Alle forslag mottas med et 90 graders bukk. - thales Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 det kan være laderen, har du prøvd en annen lader? det er sikkert noen du kjenner som har en lignendes laptop, som du sikkert kan få låne en lader av... Lenke til kommentar
Thales Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 det kan være laderen, har du prøvd en annen lader? det er sikkert noen du kjenner som Wow, det gikk fort Har faktisk 2 ladere til den, same shit med begge Lenke til kommentar
Thales Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 øyh ! fant plutselig en potensiell feil, dårlig kontakt i strømpluggen. takker for antrengelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå