DementedAlbino Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg hadde tidligere tre bryrtere i front på min xbox. -chip av/på -Bios 1/2 -Writing to EEPROM disable/enable Problemet her er at bryteren har falt av, og igjen sitter jeg med 5 ledninger, hvor to av de har jeg tvinnet sammen for at chip skal være på. De tre som er igjen finner jeg ikke ut hvilken funksjon har, og hvordan disse skal kobles. Tipper at to av de skal kobles sammen for å velge hvilken bios, men hva da med den siste? Skal denne bare kortsluttes for å tillate skriving til EEPROM, eller er det kansje helt omvendt? Problemet mitt er at jeg har noen innstillinger som må endres i EEPROM, men så lenge denne funksjonen er disabled så har jeg et stort problem. Noen som vet hvordan jeg kan få endret dette slik at jeg i xbmc og avalaunch kan endre slike instillinger igjen? Chipen er en xecuter av et slag. Lenke til kommentar
mago Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) http://www.team-xecuter.com/ du får sjå om du finner noe info under Xbox1 Help (høgre på sia) Endret 8. januar 2007 av mago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå