Gå til innhold

html hjelp trengs

Anbefalte innlegg

jeg begynte å lære meg html idag, og er derfor RELATIVT uerfaren i det. men, jeg har skrevet noen koder, men sitter nå fast:

<p><font face="times new roman" size="+6" color="#99FF00"><b>Lompe eller brød?</b></font></p>

hvordan skal jeg få den teksten til å ligge i midten? har hørt noe om align="center" men hvor skal den ligge evt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

<p align="center">Sentrert tekst</p>

Det finnes mange guider på internett om html på si og si alle språk. Ta et søk med Google, å velg og vrak.

Exempel: http://home.c2i.net/annb/guide/tekstogfargar.html

<p align="center"><font face="times new roman" size="+6" color="#99FF00"><b>Lompe eller brød?</b></font></p>

Tror det blir noe slik...

//sindre

[ Denne Melding var redigert av: sindres på 2002-11-25 18:32 ]

Lenke til kommentar

Det er mogleg eg er litt på jordet no, og at det strid mot alle pedagogiske prinsipp, men eg vil no likevel putte inn eit lite ord her:

Det er ikkje meininga å forvirre deg unødvendig, men faktum er at weben er på veg bort frå denne typen taggar (<font>, <center>) som seier korleis ei side skal sjå ut.

I staden er eit prinsipp som seier at ein skal skille mellom innhald og presentasjon, på veg inn.

Stikkord her er XHTML kombinert med CSS (Cascading Style Sheets). Med XHTML seier du kva slags type tekst du skriv, td. <overskrift>, og med CSS så seier du at all tekst som er merka <overskrift> skal vere raud med storleik 28.

Beklager om du vart forvirra av dette noko rotete innlegget, men det kan kanskje vere ein ide å lære seg det som er den tilrådde standard for innhald på weben først som sist.

Prinsippet er altså: Skill mellom innhald og utsjånad. På den måten blir det td. raskare og enklare å forandre utsjånaden på mange sider samtiding.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 09:10, skrev Zafar Iqbal:

<center></center> taggen er absolutt å anbefale.

Nei!

Les her: http://www.w3.org/TR/REC-html40/present/gr...s.html#h-15.1.2, så ser du dette:

"align = left|center|right|justify [CI]

Deprecated. This attribute specifies the horizontal alignment of its element with respect to the surrounding context. Possible values:"

CSS er, slik Ola Pek sier det, den rette veien å gå.

Lenke til kommentar

Quote:

Med XHTML seier du kva slags type tekst du skriv, td. <overskrift>, og med CSS så seier du at all tekst som er merka <overskrift> skal vere raud med storleik 28.

Kan man skrive <overskrift> og slike ting i vanlige .htm-sider, eller må de ha endingen .xhtml eller noe?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 14:40, skrev Mikka:

Quote:

Med XHTML seier du kva slags type tekst du skriv, td. <overskrift>, og med CSS så seier du at all tekst som er merka <overskrift> skal vere raud med storleik 28.

Kan man skrive <overskrift> og slike ting i vanlige .htm-sider, eller må de ha endingen .xhtml eller noe?

Nei, eg burde eigentleg skreve det i hermeteikn, det var berre eit overført eksempel. My bad. Taggane du skriv må vere definerte, slik som <h1> for stor overskrift og <p> for paragraf (avsnitt).

I html (og xhtml) ville du i praksis skrive;

<h1>Dette er stor overskrift</h1>

<p class=vanligtekst>Dette er noe tekst</p>

og så i CSS skrive;

h1 {font-size:28; color: red;}

.vanligtekst {font-size: 12; color: #aabb33;}

Men i xml derimot kan du kalle taggane det du vil, men det blir på sida av denne diskusjonen.

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-11-28 17:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...