Gå til innhold

Hva synets du mangler i WoW?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg savner en måte å få respektablt 60 gear uten å måtte ta hensyn til de 39 andre i raidet, eller bruke 1 år på å nå GM.

nvm 2.0 patchen, det er vel bare temporary det systemet her.

en quest chain med solo quester for eksempel for et lilla sett, et som gjerne tok tid, men ikke så satans mye.

PS: by raid burde være lagt opp til og oppmuntret, horde og alianse er fiender for faen!

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
Flere classes, og flere PvP-muligheter. De vil jo balansere classene som er der nå før de legger til flere - og slik de holder på nå vil vi aldri få flere classes.

7664307[/snapback]

Blizzard har gitt helt opp å balanserer klassene. Som å gripe til et halmstrå sier de at spillet balanseres for grupper og ikke for en mot en. De satser på at det som er ubalansert hos den ene gruppen skal balanseres ved at den andre gruppen har noe like ubalansert..

At de gir horde paladins og alliansen shamaner har med å gjøre at de ikke klarte å balansere slik de ville, og forandret derfor litt i historien så dette skulle passe inn.

Selv syntes jeg PvP er langt fra spillets sterkeste side, men det er artig likevel.

Men, jeg syntes det kunne vært stilig om man kunne bygge eller kjøpe seg sitt eget hus som kunne innredes og brukes som en slags bank til å lagre alt en måtte ønske av utstyr.

Dessuten burde det være en frisør i Darnassus eller Stormwind..

Lenke til kommentar

frisør

Faktisk fremgang i PvP...altså common servergoals som påvirker PvP på serveren ala DAoC, ikke bare individuelle rewards.

Mer RPaktige ting, Mulighet for egne hus og innredning og slikt

Bedre og mer variert crafting muligheter.

10 ganger flere GMs som opprettholder RP policy på RP PvP servere... ( Det er IKKE en PvP server, det er en RP server med PvP enablet... STOR forskjell)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Syntes at BGs er bra og ha. Selv om det ikke er mye pvp utenfor der, men før de var var det faen meg nesten umulig å hunte uten å bli ganked / corpse campet. Savner en ting som gjorde swg ganske unikt. Egne player made byer og sånt, det hadde tatt seg ut hehe. Og noen nye class kanskje....

Lenke til kommentar

Nye class kunne jeg tenke meg, men også kontroll over byer hørtes spennende ut.

å fjerne battlegrounds vil vell føre til mer ganking og slikt?

liker de nye pvp metodene som er kommet, 2 vs 2 feks. her er det større sjangs for å bygge på strategi.

Lenke til kommentar
Enig i at de skulla gjort mer ut av world pvp, men hva faen er vitsen med egne hus med innredning osv? Høres for meg skikkelig dumt ut, hva i all verden skal man gjøre i huset sitt? Sitte der å flytte om på møblene?

7666886[/snapback]

Noen av oss liker jo RP...

Lenke til kommentar

egne hus er en fin ting om det faktisk var en liten "reward " med å være i huset sitt:) ellers blir det litt for RP liksom hehe. Jeg kunne tenkt meg noe slik som en spes god buff om man oppholder seg i huset sitt i en viss tid, eller at man får 10% mer rest-bomus av å sove i "sin egen seng" :)

Også at man kunne fått seg en NPC kone eller noe...som ville gitt deg repetable quests om å skaffe ting og tang for å lage gode matvarer med ekstra gode buffer:) Hun ville selvsagt kun oppholdt seg inni huset ditt:) For female spillere så ville jo dette vært litt "sært" men men hehe.

Lenke til kommentar
egne hus er en fin ting om det faktisk var en liten "reward " med å være i huset sitt:) ellers blir det litt for RP liksom hehe. Jeg kunne tenkt meg noe slik som en spes god buff om man oppholder seg i huset sitt i en viss tid, eller at man får 10% mer rest-bomus av å sove i "sin egen seng" :)

Også at man kunne fått seg en NPC kone eller noe...som ville gitt deg repetable quests om å skaffe ting og tang for å lage gode matvarer med ekstra gode buffer:) Hun ville selvsagt kun oppholdt seg inni huset ditt:) For female spillere så ville jo dette vært litt "sært" men men hehe.

7670835[/snapback]

haha.. buff for eget hus måtte isåfall være "litt nyttig men ikke imba" for å ikke straffe dem som ikke har.

Det funker jo ypperlig i f.eks. SWG og for å være helt ærlig så trenger WoW mer RP aktige ting.

Folk driver jo med hus og slikt i Morrowind og Oblivion, og der burde det være enda mindre grunn til å ville ha det :)

Hvorfor NPC kone når du kan ha Player?

Mulighet for etternavn og giftemål hadde vært gøy. Slik som i DAOC... der fikk man jo etternavn ved level 10..

Lenke til kommentar

Bedre itemization. Det er for lite utvalg og for mye ubrukelige items sånn det er akkurat nå.

Bedre instance-design, bedre scripting, bedre encounter-design. Synes mange instances er unødvending kjedelige. Litt tenking utenfor boksen hadde vært fint. Litt mere random elementer f.eks. - så man blir presset til å improvisere etter forholdene istedenfor å kjøre på autopilot.

Mulighet til å migrere fra PvE til PvP servers. Mulighet til å "migrere" til motsatt faksjon.

Lenke til kommentar
Jeg er bare lvl 34, så jeg har ikke kommet så langt ennå, og vet ikke hvordan end-gamet er ennå.

Men (som rogue) syntes jeg at fadeleaf skulle vært tilgjengelig hos poison vendor xD

7664262[/snapback]

det hadde blitt teit fordi da kan alle kjøpe der ^^ det de skulle gjort var og selg Blind powder hos regrent vendor får det er det det egentlig er, og teit at rogues må bruke flere titals gull på og kjøpe det får og ha en skill noe blizz enda ikke ser er Mongo

Lenke til kommentar

Vi hadde jo raiding av byer osv før BG's kom :(

Eneste som er greit er egentlig Halaa, men det er dårlig lagd så det blir en dårlig fighte metode.

Det de burde gjøre med halaa er å lage det om til en skikkelig by, med et inn, vendorer av spesielle mats til ting, rare recipes kanskje, masse nagrand quests for å lvle.

Dette ville fått lysten av å lage halaa til en skikkelig kriger by. Dessuten burde de fjerne den dårlige bombe flyinga, siden den er så dårlig satt opp er det ikke engang morsomt :/

(ATM har bare halaa en reward vendor, drep folk innenfor halaa få marks og få noen lvl 66 blues for det >_<, atm har jeg 321 marks siden jeg har alle rewardsa og kan ikke bruke det på noe annet :( )

Lenke til kommentar

Flere muligheter til å skape en unik karakter.

Mer balansert PvP, går vel mer på 1 mot 1, Battlegrounds er greit nok balansert i mine øyne.

Mindre vekt på items, dette spiser opp alt for mye i World of Warcraft. Greit at du må ha items og at du blir "Oooooh så spesiell" med utallige timer lagt ned i karakteren, men det er da måte på.

Utenom dette er det et topp spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...