Gå til innhold

Hva synets du mangler i WoW?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grense på antall Blood Elfs, Undead og Night Elves det kan være på en server....

Hovedstad/by raids med PvP objektiv quester.

Hero classes basert på hvilken rase du er og hvilken class du er.

Flere 1-60 instanser.

Flying mount brukbar i Azeroth.

Plastisk Kirurg

Litt mer balanserte klasser.

Ingame voice chat. (begrenset til whispers, party, battleground og raid med samme muligheter som man har når man moderer en chat channel)

To forskjellige køer til battlegrounds. En som man kun kan joine som group og en som man kun kan joine som enkelt person. (enkeltperson køen har filter som forhindrer at flere enn 4 fra en guild på en server er i samme BG)

Mulighet for å forlate din faction og gå "nøytral".

Et tittel system som er noenlunde likt det som er i Guild Wars (der får man titler f.eks av å utforske hele verden, vinne PvP fights etc.)

Lenke til kommentar

Hadde vært rått om man måtte låse ned utstyret før man logga ut. Ja, jeg vet at det hadde vært problematisk med hensyn til disconnects, men sånn er det på Zombiemud (telnet zombiemud.org). Deretter kjøpe vakter og plassere ut i rommet du leier eller slottet du eier.

>[ The Castle room: 1 ]
There is one obvious exit: south.
A large wooden chest labelled 'Caster #2', A large wooden chest labelled
'Caster #1' and A large wooden chest labelled 'Misc'.
Go away!
Go away!
Go away!
Go away!
Go away!

"Go away!" er navnet på vaktene mine, folk kan faktisk bryte seg inn og knabbe alt :!:

Ganske lang tid jeg spilla der sist...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Hadde vært rått om man måtte låse ned utstyret før man logga ut. Ja, jeg vet at det hadde vært problematisk med hensyn til disconnects, men sånn er det på Zombiemud (telnet zombiemud.org). Deretter kjøpe vakter og plassere ut i rommet du leier eller slottet du eier.

>[ The Castle room: 1 ]
There is one obvious exit: south.
A large wooden chest labelled 'Caster #2', A large wooden chest labelled
'Caster #1' and A large wooden chest labelled 'Misc'.
Go away!
Go away!
Go away!
Go away!
Go away!

"Go away!" er navnet på vaktene mine, folk kan faktisk bryte seg inn og knabbe alt  :!:

Ganske lang tid jeg spilla der sist...

7981459[/snapback]

Noe sier meg at det spillet har 90% "rogue/thief" spillere :p

Lenke til kommentar

Ja, du tenker sikkert på WoW Census. Den er kul, men jeg vet ikke hvor nøyaktig den er siden det sikkert ikke er så mange som bruker den moden.

Hadde vært kult med stats på alt mulig. Blizzard har også noen interessante stats på sin side ( http://www.wow-europe.com/en/info/gamestats/index.html ), men det beste hadde vært en kombinasjon av de to, for hver individuelle server. Da kunne man brukt den som en slags interaktiv high-score liste også.

Lenke til kommentar

Jeg savner mange elementer fra Anarchy Online, bl.a player cities (med guild hall etc.), plastisk kirurg, større variasjon når en lager ny char, RP-events initiert av gamemasters og færre og eldre spillere. Som en tidligere ha nevnt, RP i WoW består bare av noen folk i storbyene som går rundt og snakker IC. Eller grupper jeg har vært med på som lever seg inn i ulvejakten, osv.. Jeg savner GM-styrte NPCer og følelsen av å være i krig mot den andre faksjonen.

Blizzard er ikke særlig flinke på dybde i WoW, men det er kanskje likegodt. Så kan jeg endelig kose meg med et MMO uten å gå helt av hengslene.

Lenke til kommentar
roguebuff mangler, vi trenger litt mer dps i pve for å få være med i endgame raids.

7981920[/snapback]

Eller så kan du lære deg å spille classen din...

7981932[/snapback]

qftw

7981936[/snapback]

veldig lett å leke smart på nettet, men det er fakta at klasser som slipper å spise aoe gjør nesten like mye dmg eller mer endgame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...