PSV Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 mangler 18-års grense. 7973390[/snapback] Denne er jeg helt imot. Heller en engelsk-prøve eller noe slikt. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Flere raser og klasser og en mye bedre character creation. Synes faktisk det er fint at klassene ikke alltid er balanserte, det hadde jo blitt grenseløst kjedelig viss alle skulle være like gode til alt. For meg kalles det å være forskjellig. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tjaa, litt mer utfordring fra 60-70 kanskje? Kan jo telle hvor mange gang jeg har dødd iløpet av den perioden på èn hånd. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Grense på antall Blood Elfs, Undead og Night Elves det kan være på en server.... Hovedstad/by raids med PvP objektiv quester. Hero classes basert på hvilken rase du er og hvilken class du er. Flere 1-60 instanser. Flying mount brukbar i Azeroth. Plastisk Kirurg Litt mer balanserte klasser. Ingame voice chat. (begrenset til whispers, party, battleground og raid med samme muligheter som man har når man moderer en chat channel) To forskjellige køer til battlegrounds. En som man kun kan joine som group og en som man kun kan joine som enkelt person. (enkeltperson køen har filter som forhindrer at flere enn 4 fra en guild på en server er i samme BG) Mulighet for å forlate din faction og gå "nøytral". Et tittel system som er noenlunde likt det som er i Guild Wars (der får man titler f.eks av å utforske hele verden, vinne PvP fights etc.) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Mulighet for å forlate din faction og gå "nøytral". 7974852[/snapback] Jeg er så enig så enig EDIT:Og kanskje lage egne factions, men det hadde jo bare tatt av og ødelagt alt Endret 19. februar 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hadde vært rått om man måtte låse ned utstyret før man logga ut. Ja, jeg vet at det hadde vært problematisk med hensyn til disconnects, men sånn er det på Zombiemud (telnet zombiemud.org). Deretter kjøpe vakter og plassere ut i rommet du leier eller slottet du eier. >[ The Castle room: 1 ] There is one obvious exit: south. A large wooden chest labelled 'Caster #2', A large wooden chest labelled 'Caster #1' and A large wooden chest labelled 'Misc'. Go away! Go away! Go away! Go away! Go away! "Go away!" er navnet på vaktene mine, folk kan faktisk bryte seg inn og knabbe alt :!: Ganske lang tid jeg spilla der sist... Endret 20. februar 2007 av WarpX Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde vært rått om man måtte låse ned utstyret før man logga ut. Ja, jeg vet at det hadde vært problematisk med hensyn til disconnects, men sånn er det på Zombiemud (telnet zombiemud.org). Deretter kjøpe vakter og plassere ut i rommet du leier eller slottet du eier. >[ The Castle room: 1 ] There is one obvious exit: south. A large wooden chest labelled 'Caster #2', A large wooden chest labelled 'Caster #1' and A large wooden chest labelled 'Misc'. Go away! Go away! Go away! Go away! Go away! "Go away!" er navnet på vaktene mine, folk kan faktisk bryte seg inn og knabbe alt :!: Ganske lang tid jeg spilla der sist... 7981459[/snapback] Noe sier meg at det spillet har 90% "rogue/thief" spillere Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde vært kult å kunne se server stats. F.eks. hvis man har lyst til å rolle en class/race, så kan man finne ut om den er overrepresentert først. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde vært kult å kunne se server stats. F.eks. hvis man har lyst til å rolle en class/race, så kan man finne ut om den er overrepresentert først. 7981804[/snapback] Det kan du forsåvidt med en addon tror jeg. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har lenge ønsket en frisør. 7962164[/snapback] Den slenger jeg med på... Noen som kan klippe hår værtfall. Rygg- og brysthåra på dvergen min begynner å bli lange nå. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, du tenker sikkert på WoW Census. Den er kul, men jeg vet ikke hvor nøyaktig den er siden det sikkert ikke er så mange som bruker den moden. Hadde vært kult med stats på alt mulig. Blizzard har også noen interessante stats på sin side ( http://www.wow-europe.com/en/info/gamestats/index.html ), men det beste hadde vært en kombinasjon av de to, for hver individuelle server. Da kunne man brukt den som en slags interaktiv high-score liste også. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 roguebuff mangler, vi trenger litt mer dps i pve for å få være med i endgame raids. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 roguebuff mangler, vi trenger litt mer dps i pve for å få være med i endgame raids. 7981920[/snapback] Eller så kan du lære deg å spille classen din... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 roguebuff mangler, vi trenger litt mer dps i pve for å få være med i endgame raids. 7981920[/snapback] Eller så kan du lære deg å spille classen din... 7981932[/snapback] qftw Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 greit nok at endgame er så si whitedmg, men skal nok ikke si som rogue selv at dmgn vår er inderekte "gimp" vi kan vist nok seff ikke måle oss med castere, warlocks f.eks som dmg`n er så si konstant til de blir tomme på mana Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg savner mange elementer fra Anarchy Online, bl.a player cities (med guild hall etc.), plastisk kirurg, større variasjon når en lager ny char, RP-events initiert av gamemasters og færre og eldre spillere. Som en tidligere ha nevnt, RP i WoW består bare av noen folk i storbyene som går rundt og snakker IC. Eller grupper jeg har vært med på som lever seg inn i ulvejakten, osv.. Jeg savner GM-styrte NPCer og følelsen av å være i krig mot den andre faksjonen. Blizzard er ikke særlig flinke på dybde i WoW, men det er kanskje likegodt. Så kan jeg endelig kose meg med et MMO uten å gå helt av hengslene. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 roguebuff mangler, vi trenger litt mer dps i pve for å få være med i endgame raids. 7981920[/snapback] Eller så kan du lære deg å spille classen din... 7981932[/snapback] qftw 7981936[/snapback] veldig lett å leke smart på nettet, men det er fakta at klasser som slipper å spise aoe gjør nesten like mye dmg eller mer endgame. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Mindre folk folk som tror de er så mye mer voksne enn andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå