random_wannabe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hadde vært litt morsomt å kunne fått velge et item du kan ta når du dreper en annen spiller. Måtte da selvsagt ha hatt et system som forhindret høylevels fra å kunne drepe og ta fra småtassene. Som f.eks. at er man lavere lvl enn den man dreper så kan man ta en gjenstand. Men er man høyere lvl enn offeret sitt så er det en begrensning på hvor mange lvl offeret kan være under seg? Nuvel, bare litt tankespinn... -Profane- 7664516[/snapback] Hehe litt kjedelig å bli drept da, etter å endelig ha fått den legendary staffen fra Naxxramas eller noe. Etter noen måneder grinding: "Oi, ble drept gitt. Der forsvant den." 7664584[/snapback] Hvis dette skulle vært mulig måtte hele item- og gold-systemet som det er i dag bli endra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Flere områder for de mellom 1 og 40. Det hadde også vert gøy med en funksjon der man kunne kommunisere med mikrofon ingame. Dvs at folk som var f.eks. i en radius på 30 yards kunne høre deg. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tror du ikke utrolig mange kids, fjortisser osv hadde kommet til og rope alt de kan i de stakkars microfonene midt i IF da? Merker ikke at det mangler noe egentlig jeg. bare alt for mye xp Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvis man har lydkontroll sånn at man kan velge volum på mic lyden. Og man kan velge mellom å ha den av eller på. Hadde vært morro. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Balanse hadde vært fint Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Lettere og mindre tidkrevende farming av penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg skule ønske at crafting systeme var mer likt det i Star wars: Galaxies. slik at men kan bruke flere typer metaller til å lage et sverd foreksempel. Slik at hvis du brukte Thorium ble det bedre en hvis du brukte Mithril. Jeg skulle også ønske at spillerne kunne være mer å forme både historion og landskape mer. Nå er ikke wow verden stor nok til at hver eneste guild kan ha sin egen by slik som i SW:G men kanskje en slaks instance som bare de i guilden hadde tilgang til. Slik at guild-medlemmer kunne bygge hus og guilden kan ha en møtehall og andre ting der. Blizzard har faktisk hintet til at noe slikt ikke er utelukket ivertfall. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Et modent community. 7960549[/snapback] Slenger meg på denne her jeg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hm. Guild housing kunne vært fint. Vet jeg kommer til å få mange i mot meg nå, men jeg synes Outland ble litt for "out there" (badabing). Ja det er en annen verden, men jeg liker det originale WoW bedre. Det skal sies at jeg bare har vært i 3 områder så langt, men for å være ærlig er jeg litt skuffa. Litt mindre "spacey" og litt mer "earthy" (hjernen min funker dårlig på denne tiden av døgnet å jeg finner på nye ord for de jeg ikke klarer å finne frem ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Som folk sier, et bedre PvP system.. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Wow mangler rett og slett variasjon Er møkk lei av at for eks. utrolig mange av questene består av å drepe så og så mange dyr eller hva det måtte være. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Et modent community. 7960549[/snapback] Slenger meg på denne her jeg. 7961666[/snapback] Jeg også. Herregud wow er overfullt av premature fjortisser. Jeg ville hatt bedre scriptede instancer med events og cutscenes slik det er i GW. Er litt lei av å bare drepe, drepe, loote, drepe. Og flere interressante og skikkelige quests. Endret 17. februar 2007 av Speik Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har lenge ønsket en frisør. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Wow mangler rett og slett variasjon Er møkk lei av at for eks. utrolig mange av questene består av å drepe så og så mange dyr eller hva det måtte være. 7962003[/snapback] Helt enig, men kan vi finne på noe bedre? Det finnes jo tusenis av quests O.o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Det har provd seg med litt anderledes Quests i BC sa jeg tror det kommer til a komme mer av det i fremtiden. Er ogsa litt lei av fjortiser som klager over at klassen deres har blitt nerfet atter hver eneste lille patch, er jo blitt nestne like ill som CS Endret 18. februar 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har lenge ønsket en frisør. 7962164[/snapback] Ja det og en Plastisk kirurg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 mangler 18-års grense. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Likestilling mellom klassene. At noen klasser (Tanks og Healers) har 1 funksjon i gruppe PvE og har 1 talent tre som støtter den funksjonen og dermed gjør at man suger i alt annet. Mens andre klasser (DPS) bare har talent treer som hjelper de i både solo PvE, gruppe PvE og i PvP. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hadde WoW hatt den variasjonen dere alle ønsker hadde det vært verdens beste spill. Absolutt. Dere synes ikke det er litt mye å be om? Alle spill blir ensformige etter hvert, folk fortsetter faktisk å spille WoW med like stor interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå