albions Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Personlig synst eg at det mangler innhold når du er blitt level 60. Det eneste som kommer ut når det er ein patch er ein ny instance. Det kommer aldrig noen nye quests. Og når det endelig kommer noen nye quest så må man sansynlig vis til ein 20 eller 40 man instance for å gjøre questen. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg er bare lvl 34, så jeg har ikke kommet så langt ennå, og vet ikke hvordan end-gamet er ennå. Men (som rogue) syntes jeg at fadeleaf skulle vært tilgjengelig hos poison vendor xD Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg synes WoW mangler skikkelig world PvP aka raiding av byer osv. Dette savner jeg stort. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Flere classes, og flere PvP-muligheter. De vil jo balansere classene som er der nå før de legger til flere - og slik de holder på nå vil vi aldri få flere classes. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg synes WoW mangler skikkelig world PvP aka raiding av byer osv. Dette savner jeg stort. 7664290[/snapback] Enig med den. Skal komme byer i TBC som horde og Alliance skal slåss om. Og eier ene factionen den byen får de tilgang til quests osv. Lenke til kommentar
dercaS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hadde vært litt morsomt å kunne fått velge et item du kan ta når du dreper en annen spiller. Måtte da selvsagt ha hatt et system som forhindret høylevels fra å kunne drepe og ta fra småtassene. Som f.eks. at er man lavere lvl enn den man dreper så kan man ta en gjenstand. Men er man høyere lvl enn offeret sitt så er det en begrensning på hvor mange lvl offeret kan være under seg? Nuvel, bare litt tankespinn... Exp steal hadde også vært morsomt. Ved PKing så overføres 5% av total exp fra offeret til vinneren. -Profane- Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg savner en innebygget form for FRSP eller MRP. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Synes de kunne tatt vekk Battlegrounds. Da hadde vi fått ordentlig outdoor pvp, raiding og store kamper mellom alliance og horde-raids. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hadde vært litt morsomt å kunne fått velge et item du kan ta når du dreper en annen spiller. Måtte da selvsagt ha hatt et system som forhindret høylevels fra å kunne drepe og ta fra småtassene. Som f.eks. at er man lavere lvl enn den man dreper så kan man ta en gjenstand. Men er man høyere lvl enn offeret sitt så er det en begrensning på hvor mange lvl offeret kan være under seg? Nuvel, bare litt tankespinn... -Profane- 7664516[/snapback] Hehe litt kjedelig å bli drept da, etter å endelig ha fått den legendary staffen fra Naxxramas eller noe. Etter noen måneder grinding: "Oi, ble drept gitt. Der forsvant den." Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Frisør er det eneste som mangler imo. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Et skikkelig PvP-system mangler. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Enig med han som sier slett BG. Husker den gangen jeg stod uskyldig level 15 eller noe i dammed ved thunder bluff. Ser bort på heisen, noen i chatten sier det komme ett alliance raid. Jeg lurer på hva han mener. ZWASHHHHHHHHHH kommer heisene opp, og det kommer 50 alliance springende inn på broene. Jeg sprang opp til tauren kongen Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Giev tarren mill vs southshore igjen Lenke til kommentar
Gullstad Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Måter å teleportere på. Ekstremt kjedelig å fly. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Egne hus og guildhus, interiør, møbler. Spillerbygde landsbyer, egne handelsboer. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Måter å teleportere på. Ekstremt kjedelig å fly. 7664784[/snapback] Ja, helt enig. Heartstone burde funka på en helt annen måte. Hadde vært fint hvis det ikke hadde vært cooldown på den, og at man kunne teleporta seg til alle byer man har vært før. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg som mage blir svært glad når noen kjøper portaler for 1g eller mer, og det regner jeg med de fleste mages blir. Så det er bare å komme ^^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mangler hoppetau 7664979[/snapback] Sitte å snurre wiimoten din rundt i ring da? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Enig med å ta bort battlegrounds. Et balansert PvP-system trengs også... Det med å angripe byer og ta kontroll over dem hørtes veldig bra ut. Var noe av det første jeg tenkte på da jeg hørte om WoW (var da under development) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå