Gå til innhold

Hva synets du mangler i WoW?

Anbefalte innlegg

Personlig synst eg at det mangler innhold når du er blitt level 60. Det eneste som kommer ut når det er ein patch er ein ny instance. Det kommer aldrig noen nye quests. Og når det endelig kommer noen nye quest så må man sansynlig vis til ein 20 eller 40 man instance for å gjøre questen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært litt morsomt å kunne fått velge et item du kan ta når du dreper en annen spiller.

Måtte da selvsagt ha hatt et system som forhindret høylevels fra å kunne drepe og ta fra småtassene.

Som f.eks. at er man lavere lvl enn den man dreper så kan man ta en gjenstand.

Men er man høyere lvl enn offeret sitt så er det en begrensning på hvor mange lvl offeret kan være under seg?

Nuvel, bare litt tankespinn...

Exp steal hadde også vært morsomt. Ved PKing så overføres 5% av total exp fra offeret til vinneren. :D

-Profane-

Lenke til kommentar
Hadde vært litt morsomt å kunne fått velge et item du kan ta når du dreper en annen spiller.

Måtte da selvsagt ha hatt et system som forhindret høylevels fra å kunne drepe og ta fra småtassene.

Som f.eks. at er man lavere lvl enn den man dreper så kan man ta en gjenstand.

Men er man høyere lvl enn offeret sitt så er det en begrensning på hvor mange lvl offeret kan være under seg?

Nuvel, bare litt tankespinn...

-Profane-

7664516[/snapback]

Hehe litt kjedelig å bli drept da, etter å endelig ha fått den legendary staffen fra Naxxramas eller noe. :p

Etter noen måneder grinding: "Oi, ble drept gitt. Der forsvant den."

Lenke til kommentar

Enig med han som sier slett BG.

Husker den gangen jeg stod uskyldig level 15 eller noe i dammed ved thunder bluff. Ser bort på heisen, noen i chatten sier det komme ett alliance raid. Jeg lurer på hva han mener.

ZWASHHHHHHHHHH kommer heisene opp, og det kommer 50 alliance springende inn på broene. Jeg sprang opp til tauren kongen :p

Lenke til kommentar
Måter å teleportere på. Ekstremt kjedelig å fly.

7664784[/snapback]

Ja, helt enig. Heartstone burde funka på en helt annen måte. Hadde vært fint hvis det ikke hadde vært cooldown på den, og at man kunne teleporta seg til alle byer man har vært før.

Lenke til kommentar

Enig med å ta bort battlegrounds.

Et balansert PvP-system trengs også...

Det med å angripe byer og ta kontroll over dem hørtes veldig bra ut. Var noe av det første jeg tenkte på da jeg hørte om WoW (var da under development) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...