vikingfan-nr1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg lurer på hvorfor jeg ikke kan slette ei mappe.. Jeg lagte ei mappe, men får ikke slettet dn igjen? noen som kan hjelpe meg? på forhånd takk la til noen bilder av problemet... det er forresten ingenting i mappen lengre.. Endret 7. januar 2007 av vikingfan-nr1 Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg lurer på hvorfor jeg ikke kan slette ei mappe..Jeg lagte ei mappe, men får ikke slettet dn igjen? noen som kan hjelpe meg? på forhånd takk la til noen bilder av problemet... det er forresten ingenting i mappen lengre.. 7664131[/snapback] Prøv å slett mappen i sikkerhetsmodus ^^ Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Lukk Utorent og alt som er åpent så prøver du og slette den funker ikke dette på i "prosesser" (Ctrl, alt, delete) og avslut enten utorent eller fotballmanager prosessen (hvis det er no) eller så kan du "reparere den forsvunede filem ved og instalere på nyttt Lenke til kommentar
vikingfan-nr1 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg lurer på hvorfor jeg ikke kan slette ei mappe..Jeg lagte ei mappe, men får ikke slettet dn igjen? noen som kan hjelpe meg? på forhånd takk la til noen bilder av problemet... det er forresten ingenting i mappen lengre.. 7664131[/snapback] Prøv å slett mappen i sikkerhetsmodus ^^ 7664162[/snapback] har prøvd å slette det i sikkerhetsmodus.. det går ikke Lenke til kommentar
vikingfan-nr1 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Lukk Utorent og alt som er åpent så prøver du og slette den funker ikke dette på i "prosesser" (Ctrl, alt, delete) og avslut enten utorent eller fotballmanager prosessen (hvis det er no) eller så kan du "reparere den forsvunede filem ved og instalere på nyttt 7664197[/snapback] hmm... hvordan : "reparere den forsvunede filem ved og instalere på nytt" ? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Prøvd unlockme.exe ? den finner ut hva som låser mappen og låser opp for deg. Lenke til kommentar
vikingfan-nr1 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Prøvd unlockme.exe ? den finner ut hva som låser mappen og låser opp for deg. 7666282[/snapback] okey... mulig jeg er litt blåst, mn hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 http://www.google.com/search?q=unlocker Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du kan også prøve: 1. Alt+ctrl+del 2. Manuelt avslutt explorer.exe 3. Gå på File>New Task (Run...) 4 Trykk på Browse 5 Finn mappen du vil slette (og pass på at explorer fortsatt ikke er startet!) og slett den 6 skriv inn explorer.exe i samme dialogen for å starte explorer igjen Lenke til kommentar
vikingfan-nr1 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 åkey nå fikk jeg det til...unlocker-programmet... btw takk til alle som har hjulpet meg frem!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå