TheOrge Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hei, jeg har i det siste hatt litt små problemer med strømforsyningen min. for det første går vifta i den veldig ustabilt, den øker og minsker tempoet til stadighet. vifta bråker også veldig. som oftest går ingen av de vanlige 80 viftene mine rundt i det heletatt.. og det som er det mest irriterendes problemet er det: hver gang jeg går inn i ett fullskjerms program, som ett spill eller lignende så kobles skjermen min seg ut etter få minutter. meldingen "No signal input" står på skjermen i noen sekunder og skjermen er av, men pcn forblir på. i tillegg så opplever jeg det att når jeg er inne i spill som WoW, cs og andre spill så klikker fargene helt. det flimrer liksom mot ett punkt midt i skjermen så,har alt dette noe forbindelse med att strømforsyninga mi sliter endel? hadde det hjulpet meg å kjøpt en ny en? eller hva er feilen trenger hjelp og på forhånd takk Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Høres mer ut som et varmeproblem. Last ned everest og sjekk tempen i computer, censors (eller noe). Hvilke temperaturer ser du som er over 50*C? Lenke til kommentar
TheOrge Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 motherboard:35C CPU:35C AUX:17C er det eneste jeg fant der iallefall, om det ikke er no anna jeg kan gå inn på der da Lenke til kommentar
TheOrge Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 nei. har ikke så mye peiling så rører ikke selve systemet selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå