oscamend Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Når jeg starter opp PC'n, så laster den alle konfigurasjoner riktig, og Windos logoen kommer på skjermen. Men så, stopper opp og skrur seg av for så reestarter igjen. Jeg har prøvd på sikker modus uten at det hjelper. Har dere peiling på hva kan dette være? Oscar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Aner ikke hva det kan være, for jeg har ingenting å ta fatt i. Er det lenge siden windows ble installert? Er det lenge siden feilen oppstod? Kan det være et virus som har tatt seg til rette inni maskinen? Får du noen som helst meldinger/feilmeldinger når maskinen restarter? Har du nylig oppgradert maskinen eller på annen måte fikkelert inni maskinen? Lenke til kommentar
oscamend Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 1.- Ja, det er lenge siden win ble instalert. Maskinen er en del av en gruppe som er koblet sammen. Kun i den maskinen har oppstått feilen. 2.- Feilen oppsto for 5/6 dager siden. 3.- Neppe virus. Maskinen er koblet til en server med bra antivirus. 4.- Nei, ingen meldinger, ingen bå skjerm, el. 5.- Har ikke vært inne i maskinen. NB.- Kan det være korrupte filer? Lenke til kommentar
zimba81 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan være noe i biosen som starter pcn på nytt. Ta en titt inn på Monitor Healt i Bios for å se om tempraturene er normale Lenke til kommentar
oscamend Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Nå har jeg sett på BIOS, og alt virker normalt. PC'n bare kutter ut og restarter uten flere meldinger. Jeg har også sett på RAM brikkene, tatt dem ut og satt i på nytt. Det hjelper liksom ikke. Flere ideer? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tempraturene da? Restarter den alltid på samme sted? kan jo være psu som begynner å ta kvelden da men du hadde vel kommet inn i windows vertfall da....... har du mulighet til å teste med en annen? Lenke til kommentar
oscamend Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Temp er OK. Jeg har snakket med en venn av meg som mener at dette gjelder kun korrupte oppstartfiler. Dersom dette er riktig så kan umulig være så vanskelig å få maskinen opp til å gå. Spørsmål er hvordan gjør jeg det? Tror ikke det er PSU! Lenke til kommentar
rankine Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du kan jo prøve å formatere da. Da er du nok ganske sikker på å bli kvitt problemet, men det er jo ganske tungvinnt da. Lenke til kommentar
gmuller Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei,har du koblet til en nye USB enhet i det siste ? jeg har opplevd det samme som du,da Ipod'en stod tilkoblet pc'en for lading Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå