Earendil Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hei! Har akkurat gått til innkjøp av ein BenQ FP202W, men har problemer med å kople til den til datamaskina. Eg har ei Tundra 1557X-maskin med eit 9700 Mobility-system frå ATI. Fekk tidlegare til å kople skjermen til datamaskina og bruke den som ekstern skjerm, men etter at eg kopla den frå for å flytte på maskina ein gong har ikkje dette fungert. Trudde kanskje at det hadde blitt problem med driverane til skjermkortet, så eg installerte ein ny versjon av dei, noko som heller ikkje løyste problemet. Feilen ligg tydeligvis hos datamaskina, skjermen fungerer fint på andre maskiner. Datamaskina finn rett og slett ikkje skjermen, med unntak av enkelte gongar når dei startar opp. Etter at Windows begynn å starte opp, så slår signalet frå skjermkortet til skjerm seg av. Nokon som har innspel til kva som kan løyse problemet? På førehand takk. Edit: Kan nemne at dette er ein Plug and Play-skjerm, så det å installere driverar til den skal ikkje vere nødvendig. Edit 2: Prøvde å installere driverar til skjermen for å sjå om det løyste problemet, noko det ikkje gjorde. Endret 7. januar 2007 av Earendil Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 BUMP! Formaterte i dag for å prøve å bli kvitt problemet, men akk. Installerte nye driverar, men det ser ut som ingenting hjelp. Sannsynlegvis er det ein feil med AGP-porten, men skjermen sei at den er tilkopla. Innspel, nokon? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 har du sjekket at du har merket av for å bruke flere skjermer under skjerminnstillinger? Noen pc'er krever at du trykker ned FN-tasten pluss F5 for å aktivere den den "eksterne" skjermen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Problemet er at eg ikkje kan merke av for å bruke fleire skjermar når dataen ikkje registrerer at det er fleire skjermar som er tilkopla, så det er umogleg for meg. Men takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Ingen som har vidare forslag til korleis eg kan løyse problemet, altså? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sikker på at ikke skjermutgangen rett og slett er gåen, siden det funka før du flytta maskina? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Jo, var det eg kom fram til sjølv. Datamaskina er på reparasjon no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå