Cookie1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Lurer på hva som vil være lurt å bruke for å rense av gammel kjølepasta av prosessoren og kjøleribba? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg pleier å skrape det vekk med f.eks et gammelt krieditt kort, eller noe liggnende.. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, har hørt at det går an... Men er det ikke bedre hvis du bruker en eller annen væske til å fjerne det ordentlig? Jeg har hørt at ren alkohol skal være fint å bruke for å fjerne slikt, men er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 jeg bruker å fjerne det med papir og rødsprit. Funker som bare det. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Rødsprit (og whitesprit) etterlater et fettlag og bør ikke brukes. Isopropanol (fås bl.a. på apotek) gir en god ren flate. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Er ikke isopropanol teknisk sprit? Altså noe som vanlige folk ikke får tak i så lett? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Rødsprit (og whitesprit) etterlater et fettlag og bør ikke brukes. Isopropanol (fås bl.a. på apotek) gir en god ren flate. 7664032[/snapback] tull, det går helt fint å bruke rødsprit også. har selv brukt det utallige ganger selv, og har ikke merket noe forskjell på det og andre løsemidler. Endret 7. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
pulzy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Selvsagt går det å bruke rødsprit, går an å bruke vann også til en viss grad. Bare ingen av disse er gunstige. Hva er vitsen å renske noe hvis du etterlater en ny hinne med ugne stoffer ? Til trådstarter, skaff deg isopropanol fåes på byggsjapper og bensin stasjoner hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Greit, da tar jeg meg en tur på en bensinstasjon og kjøper noe isopropanol eller kondensfjerner. Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Edit: nm, det visste du ja. Endret 7. januar 2007 av switch1 Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har kjøpt noe middel som skal fjerne slikt lett fra komplett.no. Dyrt, men men. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312193 Hva kan man si? litt dyrt men absolutt vert det. Pastaen løsner lett som bare det. og overflaten blir strøken. Holder lenge disse flaskene skulle man tro. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Bruk Blå Rens, fåes i de fleste maleforretninger. Pass på å ikke få vesken på hendene, bruk hansker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312193 Hva kan man si? litt dyrt men absolutt vert det. Pastaen løsner lett som bare det. og overflaten blir strøken. Holder lenge disse flaskene skulle man tro. 7664460[/snapback] Jeg kjøpte en STOR flaske, funker flott. Men den var kanskje like dyr og mye mer i.. Akasa TIM-clean heter den. Endret 14. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå