jacoP Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Den første brukeren jeg lagde her på diskusjon.no kalte jeg jokkulf. Ettersom jeg skrev inn feil mailadresse virket ikke denne brukeren og jeg lagde en ny (Turbo-Jokke.) senere ønsket jeg Jokkulfnavnet, jeg fikk derfor en moderator til å endre navn på jokkulf brukeren min og gi "jokkulf-navnet" til denne brukeren. Det gikk fint, men da jeg skulle logge åpne firefox i dag skjedde det noe rart. Jeg hadde logget automatisk inn på en bruker som het Trubo-Jokke2 (denne brukeren var banna) Det viste seg at dette var den gamle brukeren min. Moderatoren hadde altså gitt min første bruker navnet Trubo-Jokke2 og bannet den slik at ikke jeg skulle ha to brukere, men nå kan jeg ikke bruke diskusjon.no i firefox, pga jeg ikke ble logget ut :S Jeg ber derfor gjerne om at en moderator kan ta vekk banningen på Trubo-Jokke2 Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er da bare å sletta alle cookies i firefox som er fra diskusjon.no og logge inn på nytt. Forresten, det er noen ugler i mosen her, hvordan klarte du å logge deg inn på den gamle brukeren når den i utgangspuktet ikke virket? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 han fikk vel ikke logget inn, men en beskjed der det sto at brukeren er bannet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 han fikk vel ikke logget inn, men en beskjed der det sto at brukeren er bannet...Vet ikke hvordan det er om man er utestengt, men man vil ikke få den beskjeden med mindre man er logget inn som den brukeren, men han sa jo brukeren ikke virket, er bare det som var så merkelig. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 du blir "logget inn" men du får ikke surfet rundt på forumet, uansett hva du gjør, prøver å logge ut osv, så får du bare beskjed om at du er bannet. derfor må han bruke en annen nettleser, men jeg aner ikke hvordan det blir da du sletter cocies elns, men det funker sikkert da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om man sletter cookies blir man logget ut, men dersom det er ip-ban på deg har det ikke noe å si da du er bannet uansett. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om man sletter cookies blir man logget ut, men dersom det er ip-ban på deg har det ikke noe å si da du er bannet uansett. 7665043[/snapback] Dette stemmer veldig godt, slett informasjonskapsler laget av forumet så tror jeg problemet ditt løses Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Om man sletter cookies blir man logget ut, men dersom det er ip-ban på deg har det ikke noe å si da du er bannet uansett. 7665043[/snapback] Det er nok med stor sikkerhet ikke snakk om noen IP-ban her. Som sagt, slett cookies. Dette gjør du på følgende måte i Firefox: 1. Velg "Verktøy" 2. Trykk på "Slett private data ..." 3. Merk "Informasjonskapsler", så det kommer en hake i boksen ved siden av. 4. Velg å ta bort hakene på de andre valgene om du ikke ønsker dette skal bli slettet. 5. Deretter trykker du "Slett private data nå" 6. Refresh diskusjon.no -siden ved å trykke F5 7. Du er nå logget ut fra din gamle bruker og kan logge inn på den nye. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg