Misantropen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nei. Diamondback og Copperhead har den lave vonde fasongen. Ligg unna. DeathAdder har samme fasong som Habu, og er svært lik Intellimouse 3.0. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nei. Diamondback og Copperhead har den lave vonde fasongen. Ligg unna. DeathAdder har samme fasong som Habu, og er svært lik Intellimouse 3.0. 7726517[/snapback] Vond? Nei det er den ikke. MX518 syntes ikke jeg er noe god, og det er fordi den er så glatt, og fingrene glir av, og man får ingen kontakt med musen, man må jo holde den fast, mens Razer Diamondback som jeg selv har, legger jeg handen på og da blir den der. Tror DeathAdder vil være ett godt valg, da denne ser ut til å ha støtte for lillefinger. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Herregud da! Det er jo inge fasit svar på ossen mus som er god eller dårlig. Liker du stor tunge muser, så kjøp en stor og tung mus, liker du små og lette, så kjøpe en liten og lett mus. Det er som å si at maarud potetgull er bedere enn kims, eller rød er en finere farge enn blå. Liker du kims, så kjøp kims, liker noen andre maarud, så fi faen i hva de syntes, du liker kims. Liker du rød, så liker du rød. Og med at sensoren i musa klarer å registrere mere enn 1 m/s. Kommer du noen gang til å bevege musa så fort? Klarer du å bevege musa så fort på en liten musematte? Det er ingen fasit svar på ossen mus som du burde kjøpe. Det beste er å gå i en data butikk, og prøve musa, Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Herregud da! Det er jo inge fasit svar på ossen mus som er god eller dårlig. Liker du stor tunge muser, så kjøp en stor og tung mus, liker du små og lette, så kjøpe en liten og lett mus. Det er som å si at maarud potetgull er bedere enn kims, eller rød er en finere farge enn blå. Liker du kims, så kjøp kims, liker noen andre maarud, så fi faen i hva de syntes, du liker kims. Liker du rød, så liker du rød. Og med at sensoren i musa klarer å registrere mere enn 1 m/s. Kommer du noen gang til å bevege musa så fort? Klarer du å bevege musa så fort på en liten musematte? Det er ingen fasit svar på ossen mus som du burde kjøpe. Det beste er å gå i en data butikk, og prøve musa, 7728344[/snapback] har vært å sett i lokalbutikkene, er ikke så mye å velge i... eneste "spesielle" jeg kom over var G5, verken expert eller elkjøp har noe skikkelig på lager.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har kommet over mange forskjellige "gamer" mus på Gamezone. Vet ikke om de lar deg prøve musen. Men det jeg mener er at dere kan ikke si at de musene er gode og disse er elendige, der har litt med smak og behag å gjøre. Samm som å si at Pepsi er det eneset for duger og Cola er bare søppel og drit, kansje for deg er det sånn, men ikke for alle. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Nei. Diamondback og Copperhead har den lave vonde fasongen. Ligg unna. DeathAdder har samme fasong som Habu, og er svært lik Intellimouse 3.0. 7726517[/snapback] Vond? Nei det er den ikke. MX518 syntes ikke jeg er noe god, og det er fordi den er så glatt, og fingrene glir av, og man får ingen kontakt med musen, man må jo holde den fast, mens Razer Diamondback som jeg selv har, legger jeg handen på og da blir den der. Tror DeathAdder vil være ett godt valg, da denne ser ut til å ha støtte for lillefinger. 7727202[/snapback] Diamondback er vel den j**igste musa jeg har testet. Spesielt disse ubrukelige sideknappene, eller rettere sagt, vippebrytern som du ikke har kortroll på om du trykker foran eller bak på den. Driverne var også et sørgelig kapittel. DeathAdder er bare en Habu med mer gummi og bedre sensor. Mer lik MX-mus, enn Razer DB/CH i fasongen. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Kort sagt, ja, MX518 er et utmerket valg. Jeg mener den ble kåret til den beste gaming musen i en eller annen musetest her forleden. 7669866[/snapback] greit da bestiller jeg den så snart jeg har råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå