nabbskall Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei, er ute etter en gaming mus, kommer til å bruke den i spill som CS, Warcraft III, WOW, battlefield, og call of duty. så jeg lurer på hvilken mus ville egnet seg best for meg? og hvilken er egentli best? takker for svar Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 tenker jeg går for en mx 518, ville det vært et bra valg? Lenke til kommentar
The_Sickness Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kort sagt, ja, MX518 er et utmerket valg. Jeg mener den ble kåret til den beste gaming musen i en eller annen musetest her forleden. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Ja og det var en test (se min signatur) som gjorde litt mer enn bare å spille 3 runder CS:S og synse å si "ja den musa var fin jeg gir den 9/10". De målte faktisk hastigheten i m/s for hva sensorene klarte før de skippet. De fleste lasermus skippet rett over 1 m/s Endret 8. januar 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Habu er ganske god har jeg hørt... Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ja og det var en test (se min signatur) som gjorde litt mer enn bare å spille 3 runder CS:S og synse å si "ja den musa var fin jeg gir den 9/10". De målte faktisk hastigheten i m/s for hva sensorene klarte før de skippet. De fleste lasermus skippet rett over 1 m/s 7670512[/snapback] ja jeg har vært innpå esreality og sett har 2 venner på et online spill som begge har razer diamondback/copperhead.. de sier at jeg ikke bør gå for NOE annet :O men jeg er litt skeptisk, siden mx 518 scorer bedre og at razern'e er MYE dyrere... takker for svar Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 sitter med en G5 nå, beste musen jeg noen gang har prøvd. Har aldri likt razor musene, for meg virket de så trege på knappene. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Habu er ganske god har jeg hørt... 7676095[/snapback] men er den bedre enn mx 518 pris/ytelse messig? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) sitter med en G5 nå, beste musen jeg noen gang har prøvd. Har aldri likt razor musene, for meg virket de så trege på knappene. 7676226[/snapback] tenkte litt på g5 før, men den er for dyr en kompis av meg har den, jeg synest nesten ikke den er verdt 700,- er en smule blakk for tiden Endret 8. januar 2007 av Storleer Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kjøpte MS Habu og den ruler. Titta noe på den? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Kjøpte MS Habu og den ruler. Titta noe på den? 7676278[/snapback] har gjort det ja men er litt usikker Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke kjøp G5 vis du liker litt tyngre muser, musa mi er altfor lett selv om jeg har de tyngste vektene i Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke kjøp G5 vis du liker litt tyngre muser, musa mi er altfor lett selv om jeg har de tyngste vektene i 7676424[/snapback] okay, takk for tipset jeg liker ikke for lette heller, men sånn midt i mellom er mx518 det rette for meg da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke kjøp G5 vis du liker litt tyngre muser, musa mi er altfor lett selv om jeg har de tyngste vektene i 7676424[/snapback] okay, takk for tipset jeg liker ikke for lette heller, men sånn midt i mellom er mx518 det rette for meg da? 7677758[/snapback] Det har jeg dessverre ingen formenning om Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg ville kjøpt en Razer Diamondback, da denne ikke er så veldig dyr, og den er utrolig god å holde i. Tror ikke den er noe tyngre enn MX518, men MX518 syntes jeg er altfor lett, mens Razer diamondback er bedre vektmessig, føles ihvertfall sånn selvom jeg tror de veier mer eller mindre det samme. MX518 virker så plastikk på en måte. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vel, vanskelig å si, hatt diamondback, hatt mx518 og har copperhead. Har du testa copperhead/diamondback'en til vennene dine? Hvis ikke test, passer musa godt til din hånd bør du gå for den, hvis ikke gå for mx518. Alle er bra mus, kommer helt an på hånden din Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Vel, vanskelig å si, hatt diamondback, hatt mx518 og har copperhead. Har du testa copperhead/diamondback'en til vennene dine? Hvis ikke test, passer musa godt til din hånd bør du gå for den, hvis ikke gå for mx518. Alle er bra mus, kommer helt an på hånden din 7678079[/snapback] nei har ikke fått testa dem siden de bor i tyskland/nederland men mxen er jo endel billigere, og mange er plaget med at copperhead kobler seg ut i noen sekunder av og til tror jeg går for mx'n takker for svar Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) MX5xx-serien er bankers når det gjelder fasong (med mindere du er venstrehendt). Samme er også G5, bortsett fra at den er dyrere, mangler en knapp osv... Diamondback og Copperhead er generelt mye vanskeligere å venne seg til, noen klarer det sågar aldri. Og i tillegg har man som nevnt de sedvanlige Razer-problemene med både hardware og drivere. Endret 10. januar 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kanskje Razer Deathadder er en ide?? Den ser veldig bra ut mener jeg. Den ligner litt på Diamondback, men har hvile for lillfinger ettersom hva jeg klarer å se på bilder. Den skal ihvertfall være kå skrivebordet mitt når komplett tar den inn Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 NEI, det er ikke noe bra valg...Kjøp deg copperhead, den har jeg nå brukt i litt over et halvt år og har fungert utmerket hele tiden.. Helt utrolig mus det der ass. Glir perfekt, den er mye lavere enn mx slik at det er lettere å bevege den fort og den er mye smidigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå