Avenius Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei. Jeg kjøpte meg en Ericsson z710i tidligere denne uka, og har hatt litt problemer med å lade den. For to dager siden fikk jeg ladet den etter å ha tatt laderen inn og ut et par ganger, mens nå når jeg prøver skjer det ingen ting. Har noen erfaring med slikt, og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Levèr den der du kjøpte den? Be de sjekke den. Lenke til kommentar
beh Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dette er desverre noe som av og til dukkeropp på telefoner med de nye pluggene til SE, jeg hadde det på en K610i og en z510i. Begge telefonene gikk som DOA, og jeg fikk nye. Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Kay, så det er en stor sjangse for at problemet er med telefonen, og ikke laderen? [Edit] Jeg var innom Elkjøp med den, og de fant ut at det var laderen. Så jeg fikk en ny. Wooh. Takk for hjelpen. Endret 8. januar 2007 av Avenius Lenke til kommentar
beh Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg tenkte også at det var laderen som det var noe galt med og kjöte en ny, men den fungerte bare en lading så var det samme problemet igjen. Ingen av laderene funger nå med noen telefoner. De ble altså permanent ødelagt etter denne ene ladingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå