coolermaster1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det lurt å kjøpe 8800 gtx nå eller er det ytelsesmessig lurt å vente på r600 . er egentlig en atifan, men greier nesten ikke å vente. sitter her med et ati x600 og denger hodet i veggen hver gang jeg starter bf2. takk for kommentarer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 kommer jo ann på hvor lenge du er villig til å vente det. det snakkes jo om at det skal komme ut i slutten av februar eller begynnelesen av mars hvis jeg ikke husker feil. hvordan ytelsen blir på dette vet jeg ikke men det kommer sikkert ikke til å bli så ekstremt mye bedre enn hva nvidia leverer i dag på 8800 serien. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Spørsmålet er vel om du vil spille bf2 IDAG...eller i mars Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) man spår at R600 vil bli veldig mye kraftigere enn G80, eneste er at den kommer senere... faktisk kanskje ikke før i mars... Men det som venter på noe godt venter ikke forgjeves velkommen til forumet forresten Endret 7. januar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er jo flere ting du må tenke på da. Har du en übersuper pc nå med overklokket Core 2 så kan du jo kjøpe det meste av kort. Men har du ett gammelt system. Les eldre kort med Pci-E så burde du kanskje oppgradere det også for å få fullt utbytte av et evt R600 kort. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 man spår at R600 vil bli veldig mye kraftigere enn G80, eneste er at den kommer senere... faktisk kanskje ikke før i mars... Men det som venter på noe godt venter ikke forgjeves velkommen til forumet forresten 7664103[/snapback] Vel, også kommer vel Nvidia med noen bedre enn det igjen et par månder etterpå. Altså det kommer alitd noe bedre, uannsett når du kjøper. Er egentlig ikke vits å vente. GTX har Dx10 og er kraftig den å! Ikke vent spør du meg, nå ligger den på en grei pris, og mars er lenge til.. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fordelen med å vente til mars er at disse DX"10" kortene er såpass nye at det kunne kanskje vært en idé å vente for å se på begge siders ytelse og løsninger? Vi har ennå å se reelle ytelsestester av R600, og om ikke annet kommer prisene sikkert til å falle. Har du levd med et X600 i noen år, så takler du to måneder til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå