Gå til innhold

r600 eller 8800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

kommer jo ann på hvor lenge du er villig til å vente det. det snakkes jo om at det skal komme ut i slutten av februar eller begynnelesen av mars hvis jeg ikke husker feil. hvordan ytelsen blir på dette vet jeg ikke men det kommer sikkert ikke til å bli så ekstremt mye bedre enn hva nvidia leverer i dag på 8800 serien.

Lenke til kommentar

man spår at R600 vil bli veldig mye kraftigere enn G80, eneste er at den kommer senere... faktisk kanskje ikke før i mars... Men det som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

velkommen til forumet forresten ;)

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
man spår at R600 vil bli veldig mye kraftigere enn G80, eneste er at den kommer senere... faktisk kanskje ikke før i mars... Men det som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

velkommen til forumet forresten ;)

7664103[/snapback]

Vel, også kommer vel Nvidia med noen bedre enn det igjen et par månder etterpå. Altså det kommer alitd noe bedre, uannsett når du kjøper. Er egentlig ikke vits å vente. GTX har Dx10 og er kraftig den å!

Ikke vent spør du meg, nå ligger den på en grei pris, og mars er lenge til..

Lenke til kommentar

Fordelen med å vente til mars er at disse DX"10" kortene er såpass nye at det kunne kanskje vært en idé å vente for å se på begge siders ytelse og løsninger? Vi har ennå å se reelle ytelsestester av R600, og om ikke annet kommer prisene sikkert til å falle.

Har du levd med et X600 i noen år, så takler du to måneder til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...