groov Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg tenker ikke på et forum dedikert den norske rockelegenden Per Bergersen som mange sikkert trodde, men et eget forum som omhandler oppussing. Som jeg nevnte opp her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=693828 trenger diskusjon.no et oppussingsforum. Fordi: - Det er jo den store folkesporten, nordmenn bruker enorme resursser på hus og hjem, egentlig rart at det ikke for lengst er på plass, så mye hobby som er representert her. - Det er omfattende; det kan fort oppstå en hel rekke spørsmål og forskjellige løsninger rundt selv de (tilsynelatende) enkleste oppgaver. - Og ikke minst; mye av dette arbeidet foregår jo helt eller delvis under tvang så det kan jo kaste av seg en hel mengde morsomme poster! Vad tycks? Også: Yay, post nummer 100 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Forumet har kategorien "Hus og hage" under "samfunn"... Lenke til kommentar
groov Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Ok, typisk at jeg overser det da. Men det er jo ikke så rart heller, Samfunn er en litt merkelig hovedkategori for dette synes jeg. Det gjelder flere underforum der, så som Mat og Drikke, hører ikke det mer inn under Sport og Fritid enn under Samfunn sammen med politikk, religion og økonomi? Forøvrig kunne Hus og Hage vært en helt egen hovedkategori med kjøkken, hage, bad, møbler, materialer - you name it, det er sørenmeg et uendelig tema. edit: leif på leif Endret 7. januar 2007 av groov Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ok, typisk at jeg overser det da. Men det er jo ikke så rart heller, Samfunn er en litt merkelig hovedkategori for dette synes jeg. Det gjelder flere underforum der, så som Mat og Drikke, hører ikke det mer inn under Sport og Fritid enn under Samfunn sammen med politikk, religion og økonomi? Forøvrig kunne Hus og Hage vært en helt egen hovedkategori med kjøkken, hage, bad, møbler, materialer - you name it, det er sørenmeg et uendelig tema. edit: leif på leif 7663999[/snapback] veldig enig med deg, men dette forumet er vel ikke der det er mest folk fra den gruppa. En veldig stor andel av brukerne er rimlig unge. Har selv abn. på et par oppusstråder her uten særlig mye folk som kommer inn og sier noe.. Tror derfor det er andre nettsider som duger bedre til dette. Desverre! Lenke til kommentar
groov Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Stemmer at det er mange unge brukere her, men det er i det hele tatt såpass mange brukere at jeg tror en oppdeling av Hus og Hage er liv laga. Hvis man er interessert i å ekspandere forumet mtp. antall brukere er det helt klart en mulig retning å gå. Mener ikke at Hus og Hage fortjener samme behandling Hardware eller Foto kategoriene men kanskje slik som Bil og Motor eller Sport og Fritid. Ellers kan man med stor fordel se på hele kategorisystemet, det bærer veldig preg av å være en grown structure. Hus og Hage og Mat og Drikke har som nevnt lite i Samfunn kategorien å gjøre, skal man liksom diskutere hva norkspakistanere spiser i Mat og Drikke da eller? Eller hvor store hagene er i Vestfold ift. Finnmark? Jeg har forståelse for at det kan være vrient å plassere men idag ser det hele rart ut i mine øyne. Kanskje kan man med dele Sport og Fritid i to og hente litt inn fra Samfunn? Trikse litt rundt med diverse, legge litt til, hva vet jeg. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet av noen bra forum for oppussing da? Diskusjon.no er knall, men duger ikke til dette. Finnes det ikke må jeg nesten lage et sjøl. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Men det er jo ikke så rart heller, Samfunn er en litt merkelig hovedkategori for dette synes jeg. Det gjelder flere underforum der, så som Mat og Drikke, hører ikke det mer inn under Sport og Fritid enn under Samfunn sammen med politikk, religion og økonomi? 7663999[/snapback] Dette har du helt rett i og arbeides med. Forhåpentligvis (hvis jeg får styret med på det) så oppretter vi en hovedkategori for Forbruker og får ryddet litt opp i Samfunn, som i dag er en temmelig misvisende kategoritittel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg