Fjøslukt Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har et lite "problem" som jeg lurer på noen kan hjelpe med. En gang for vel 1,5 år siden så jeg en film på TV. Husker ikke hvem som spilte i den eller hva den heter. Skulle gjerne visst hva den het for den var veldig bra. Handlet om et "par", dvs en mann og en kvinne som traff hverandre på en skøytebane. Damen trodde på skjebnen, derfor sa hun at begge skulle gå i hver sin heis, og om de havnet i samme etasje var det skjebnen som hadde bestemt det. De hadde trykket på samme knapp, men det var noen som kom på heisen i en annen etasje... Damem skrev også navnet, adressen og telefonnummeret sitt i en bok, som hun solgte til en bokforhandler elns. Han fant etter lang tid igjen boka...Så var det litt frem og tilbake, men greien var at de øsnket å treffe hverandre igjen, men det var alltid rett før. Mener å huske handlingen var fra New York, om vinteren. Sjanger var romantisk kommedie. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Filmen heter Serendipity Det finnes forresten en egen tråd for slike spørsmål, klikk her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Saken er løst og burde vært postet i sticky uansett. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg