Gå til innhold

Neste Wii -leveranse?(Spurt07.01-07)Netshop:Ukjent

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp bestilt Wii fra netshop, men lurer på når neste leveranse er. Noen har sagt meg at det er 10. Januar, mens andre igjen mener at den ikke kommer før helt på tampen av Januar. Når kommer den?

Andre spørsmål som naturlig nok dukker opp:

Hvor mange?

Neste etter det igjen?

Jeg har sett at det finnes to store tråder om levering, men for det første ble det spurt før den andre Desemberleveransen og å finne info om denne leveringen i de to er som å lete etter nåla i høystakken. Tenkte som så at det var bedre å opprette en tråd for Januar/Februar -leveranse for alles del.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, må få meg en wii snart! Prater med jenter, og alt jeg hører "ååh, å så var jeg på besøk og han hadde en wii og det var sååå artig."

Må jo være det beste sjekkeverktøyet for oss gamere noensinne, and I'm missing out :(

7663855[/snapback]

Hehe, så sant så sant :)

Dama mi er hvertfall helt hekta på Wii Sports.

Lenke til kommentar

Fikk svar fra Netshop.no sent i går kveld:

Hei Preben,

Vi venter neste levering av Wii rundt 10. januar, men det er meget usikkert

hvilket antall vi får inn. Vi har 70+ på venteliste hos oss, så dersom du

nettopp har lagt inn din bestilling så er det nok dessverre enda litt tid før du

får din.

Ha en god dag

Med vennlig hilsen

Lars-Øystein Iversen

Salg Netshop Sandefjord

Bestilte selv Wii fra netshop 3. Januar rundt klokken 21:00, håper jeg får den ved neste levering. Skal snakke om Wii på skolen på fredag så hadde vært flott å ha den.

Lenke til kommentar

Jeg sendte ny mail siden jeg så det sto en ny dato og regnet med at de til 10. Januar hadde kommet. Jeg ba derfor om en oppdatering på hvordan jeg lå an i køen og det ser ut som vi må vente lenger alle sammen...

Hei,

Vi venter fortsatt på Wii, Det kom ingen til datoen vi hadde fått.

Ha en god dag

Med vennlig hilsen

Lars-Øystein Iversen

Salg Netshop Sandefjord

Lenke til kommentar

Virker definitivt som Nintendo har store problemer med å levere nok til å tilfredstille etterspørselen, noe som er relativt imponerende når man tenker på hvor mange de faktisk har solgt.

Jeg har fått min Wii jeg, så det plager ikke meg. Om jeg bare kunne fått Wiien min på internett hadde alt vært perfekt. :(

Lenke til kommentar
Virker definitivt som Nintendo har store problemer med å levere nok til å tilfredstille etterspørselen, noe som er relativt imponerende når man tenker på hvor mange de faktisk har solgt.

7705510[/snapback]

De har bare levert så utrolig få til Norge :hrm:

Snakket med en fra Tyskland og de hadde alltid hatt konsoller i butikkene siden launch der han hadde sjekka.

Lenke til kommentar
De har bare levert så utrolig få til Norge :hrm:

Snakket med en fra Tyskland og de hadde alltid hatt konsoller i butikkene siden launch der han hadde sjekka.

7705637[/snapback]

Alt jeg har hørt fra USA og England tilsier at de også får altfor lite for etterspørselen. Aner ikke hvordan det er i resten av Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...