Variabel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) God morgen/kveld/natt ettersom hvordan man ser på det! (Alle for meg...) Jeg lurer på en ting; da jeg ser mitt MSI K8N SLI-FI, nForce4 SLI, Socket-939, SATA,GbLAN, ATX,Raid, Firewire, PCI-Ex16-hovedkort er det et lite lys rett over skjermkortet som lyser rødt. Dette lyste også rødt da skjermkortet ikke er i. Resten av PCen ser du her: Skjermkort: Sapphire Radeon X1950PRO 256MB RAM: Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Prosessor: AMD Athlon 64 3800+ 2.4GHz Kabinett (med strømforsyning): Rebel R540 Sort Av ekstrautstyr er det til tider koblet til en Ekstern HD, men lyset lyser rødt hvorvidt den er koblet til eller ikke. Så, yep! Enlighten me! Edit: Jeg kunne lest i manualen, men den ligger et annet sted enn her. Endret 7. januar 2007 av Variabel Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Legger ved bilde fra manualen Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Oioi, tusen takk! Da var den ledningen på plass og lampen slukket. Glad jeg lagde denne topicen nå. ^__^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå