Gå til innhold

Dårlige keepere i Fifa 2007?


Anbefalte innlegg

Hvorfor bruker dere W tasten i forsvar? Den brukes da bare til gjennombruddspasninger og utrykk med keeper. Har funnet flere fine knep til FIFA 07 som gjjør det artigere og spille. Noen tips:

Bruk Q+W for å kjøre gjennombruddspasninger over spillere.

Ikke vær offansive i forsvar. Hold C-knappen for å gå inn i spilleren med ballen.

Fikk også til et bra frispark her om dagen. Fikk lurt ballen under muren ved hjelp av Q-knappen.

 

Er det noen som vet hvordan man kan gjøre triks på pc-versjonen og tastaturet? Eller kreves det "Trickstick"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kuttet finter og triks fordi de hadde ikke tid til å implentere det i spillet. Yes.

 

Høye gjennombruddspassninger er forferdelig irriterende, fordi 70% av gangene lobber han den 1 meter til karen rett foran isteden for han som går på løp helt fri på kanten. Uansett om du holder tastene i 1 sekund eller 5 minutter.

Lenke til kommentar
De kuttet finter og triks fordi de hadde ikke tid til å implentere det i spillet. Yes.

 

Høye gjennombruddspassninger er forferdelig irriterende, fordi 70% av gangene lobber han den 1 meter til karen rett foran isteden for han som går på løp helt fri på kanten. Uansett om du holder tastene i 1 sekund eller 5 minutter.

7700212[/snapback]

 

Kan ikke si jeg har samme erfaringen, men tror det kommer an på hvem man spiller med. Kakà spiller f.eks bedre pasninger i forhold til spillere her i tippeligaen. Et triks jeg bruker ofte er å sende en pasning til keeper, og sende en gjennombruddspasning langt opp på banen. Ca 30% av gangene er det en av mine spillere som snapper den opp..

Lenke til kommentar

har ikke fifa 07 selv men jeg og noen kompiser spiller det ofte

 

har hatt MANGE keepertabber som er ekstremt irriterende

f.eks: det kommer ett innlegg 25 meter fra mål som går mot bakerste stolpe, så hopper buffon (er som oftest Juventus) opp å tar ballen, så faller han ned å mister ballen til en motspiller.

har også hendt ett par ganger at det blir skutt frispark rett til side for han etter bakken, så slenger han seg å ballen går gjennom han

men det verste er når det blir skutt RETT på han å han bare slår ballen inn i eget mål :mad:

 

 

 

frispark er noe av det letteste å score på :)

jeg pleier å ha krysset midt på skjermen også bare holde inne skyteknappen inntill det er hardt nok å går rett i krysset :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...